Hallo iedereen, Gisteren voor de 12weken echo geweest naar gyne... Nekplooimeting was goed (1,48mm). Alleen waren we zo overdonderd door ons Ukje, we konden het in 4D zien en dat was echt smelten Nu had de gyne wat 'probleempjes' om ons Ukje van de rand weg te krijgen zodat ze de nekplooi kon meten en heeft ze niets gezegd over het mogelijke geslacht... Zelf waren we zo overdonderd door alles dat de vraag maar nadien is gekomen. Toen we thuis waren zat ik de echootjes te bewonderen en viel er mij 1tje erg op. Het ziet er (naar mijn normen) een jongetje uit... Wat denken jullie? Bedankt!..
Met 12 weken is het geslacht nog niet ontwikkeld. Een piemeltje kan je dus niet gezien hebben. Er zit met dit termijn een nub (google er maar op) maar ook die is niet te zien op deze echo en het kindje ligt er ook niet goed. (Het ligt gedraaid ipv volledig op zijn rug).
Valt niet te zeggen helaas! Een gynaecoloog zal hier met 12 weken ook geen uitspraak over doen. Nog even geduld, met 16 weken kun je een pretecho laten doen waar het wel op te zien is. Of als je nog langer kunt wachten ernaar vragen bij de 20-wekenecho. Succes met wachten!