Gillen!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anakin, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Mijn zoontje (5 maanden) heeft iets nieuws ontdekt: keihard gillen!
    Heel irritant, want het is zo hard dat het pijn doet aan je oren... :(
    Dit vooral als hij even geen aandacht heeft, maar ik kan toch moeilijk de hele dag met hem in de weer zijn.

Herkent iemand dit?
    Is dit een fase (I hope so..).
    Nog tips om dit af te leren?

Alvast bedankt!

Groetjes, Anakin.

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    tja ik zou bijna zeggen om het te negeren.
    misschien dat hij nu denkt van ' als ik ga gillen dan komt mama en krijg ik aandacht'.

maar goed onze kleine is nog lang niet zo groot , dus ik ben benieuwd naar de antwoorden van de andere mama;s.

joyce

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haha tja hoort erbij
    gewoon negeren
    zal wel ff duren

4. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Hahaha... onze kleine meid is ook 5 maanden en sinds kort gilt ze soms ook de oren van je hoofd.
    Onze poezen smeren em dan snel naar boven.
    Mmmmm ;)

5. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    yep hoort erbij. Hier een die het met fases heeft (periode wel-niet), nu doet ze het weer af en toe. En hou ouder hoe harder.
    Ik moet er altijd wel op lachen en ga ook gillen, dan moet zij weer lachen en gaat nog 'n keer gillen. dikke pret samen dus

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik gil lekker terug. Hele gesprekken hebben we zo. Echt genieten vind ik. Als de tv aanstaat moet ik wel iets zoeken met ondertiteling.

7. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Rhune heeft dit ook heel fel gedaan rond zijn 4 maanden, gaat wel over hoor, zijn gewoon nieuwe klanken die ze ontdekken, niet te veel aandacht aan geven.

Grtz x Sylvie

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ja hier ook! Vind het zo schattig! Hij moet er dan ook zo bij lachen! Hij gaat eigenlijk gillen als hij iets leuk vind!

Ik doe hem dan na, en dan gilt hij weer! Het is niet keihard ofzo, maar wel erg duidelijk! hahaha

kus miek

9. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    Elise gilt ook zo ik heb 2 dagen last van een rinkel in mijn oor gehad zo hard deed zei het ahahhaha

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hehehe... Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat ik mijn trommelvliezen voel rammelen als Jelle dat doet... Hij heeft dan zelf de grootste lol en dus mama ook.. Ondanks de rammelende trommelvliezen.. :D

11. Hester

Hester Niet meer actief

Hier precies zo! :D
    Vooral tijdens het aankleden / luier verschonen wordt er veel gegild van plezier! Heel erg grappig en ik doe lekker mee, vindt hij geweldig :)

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hahahhaha wij hebben nu al een kleine giller.....

Ze heeft een heel schel stemmetje die ze als het haar niet naar de zin is heel handig inzet, dat wordt dus nog wat als ze ook zo oud is :D

Ze gilt overigens alleen als ze boos is, als er echt iets is huilt ze "gewoon". Zo'n gil komt ook uit het niets en daarna kan ze je ook echt aankijken met een blik van: zou je er eens niet iets aan doen.... :(

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hij gilt hier niet van plezier, maar juist als hij het niet naar zijn zin heeft...
    Een soort voorstadium van huilen zeg maar...

Ik negeer het inderdaad zoveel mogelijk, maar leuk is anders.
    Ach.. het zal wel weer overgaan hoop ik.

Deel Deze Pagina