Omdat je er een topic aan wijdt ga ik er van uit dat je niet vaak een bloedneus hebt? Dan zal het inderdaad hoogst waarschijnlijk door het weer komen. Ik heb er al sinds mijn kindertijd regelmatig last van en in mijn geval kan alles de oorzaak zijn. Van verkoudheid, tot klimaat, tot hoogteverschil en noem maar op. Je kan het zo gek niet bedenken of ik krijg spontaan een bloedneus. Zelfs als ik slaap
Oh dat lijkt me wel heftig! Nee, nog maar 1 x eerder gehad toen was ik heel erg verkouden en liep al een week nonstop te snuiten XP
ONEEEEEE HET EBOLAVIRUS VAN GTST IS OVERGESLAGEN NAAR HET FORUM.HELP!!! nu moeten we verplicht met zijn alle in quarantaine hihihi hahahaha nee gekheid maar ik denk idd een adertje gesprongen of iets te hard geniesd? of te hard gepeuterd of tegen je neus gewreven. ik had er vanmorgen ook 1 ... en al een paar dagen dat als ik me neus doe snuiten dat er bloed bij zit... niets om je druk over te maken hoor meis!
Haha ja dat herken ik wel bij het snuiten, heb ik bij mij op de universiteit vaak. In de zomer loeien de airco's daar heel hard en heb ik het, en in de winter zetten ze gezellig de kachel op een graad of 26 en dan heb ik het ook weer. Thuis altijd weer over. Misschien nu overgang van uni naar buiten en toen weer thuis de warme lucht in!
Bij heel koud weer je neus van binnen even insmeren met vaseline (met een wattenstaafje). Zo voorkom je dat bloedvaatjes knappen door de kou of de overgang van koud naar warm.