bloedneus nog voor nod?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moedergans, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    eergister had ik zo maar meteen na het opstaan een hele erge bloedneus. 's middags kreeg ik het weer!.

Heeft iemand hier ervaring met dit sympthoom nog voor je nod?

Vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad.
    Gister een vaag pos test met mat care maar vandaag een neg met kruidvat. Twijfel gevalletje dus.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry maar ik zie geen verband tussen een bloedneus en een zwangerschap.

Misschien over een dag of twee nog eens testen?

3. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    je kan wel een bloedneus krijgen vroeg in de zwangerschap. dat vond ik op een andere site .

Neusbloedingen:
    Neusbloedingen komen vaak voor tijdens de zwangerschap, doordat de slijmhuid van de neus en zijn bijholten opzwellen onder invloed van de zwangerschapshormonen. Snuit je neus daarom altijd voorzichtig.

liefs san.

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    gelukkig nog geen last van gehad

5. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    hier nog een sinds een week heb ik niets anders dan bloedneuzen. ik heb hooikoorts en mag geen medicijnen meer innemen. dus loop de hele dag te niezen en te snuiten. en ja hoor eergister 5 keer flinke bloedneus gehad. vanochtend half 5 weer. vanmiddag half 3 weer.
    dus weet hoe het voelt. maar ja ik heb alles over voor mijn kleine poppetje

groetjes

6. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    komt idd door de hormonen door de zwangerschap gaan je bloedvaatjes open staan waardoor je idd sneller een bloedneus kan krijgen. normaal heb ik er nooit geen last van.
    dit vertelde de huisarts mij

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    komt idd door de hormonen door de zwangerschap gaan je bloedvaatjes open staan waardoor je idd sneller een bloedneus kan krijgen. normaal heb ik er nooit geen last van.
    dit vertelde de huisarts mij

8. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    heb idd ook hooikoorts dus misschien ben ik door het gesnuffel wel extra "vatbaar" voor bloedneuzen tijdens zwangerschap. Las in een boek idd dat het komt door de grote bloedsomloop toename, maar heb nergens kunnen vinden of dit dan ook zo vroeg al kan ontstaan.

Gaat nu weer redelijk, al voel ik wel dat ik vooral niet moet snuiten oid.

v.d. week 1x pos en 2 x neg getest.. erge ongi krampen (nod was gister) maar nog geen rode duivels.. die laten nog even op zich wachten vrees ik... aaaaaahhhhh

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb de afgelopen paar dagen iedere keer als ik hard geniest heb een bloedneus! Heel erg vervelend! Zeker omdat ik gewoon niet zachter kan niesen. Zat laatst bij me moeder in de auto met een wit shirtje aan, die was helaas aan het einde van de rit meer rood dan wit :s

Deel Deze Pagina