hallo, ik ben net vorige maand met de prikpil begonnen en een paar dagen nadat ik ongi ben geworden heb ik hem opgehaal, nou las ik dus ergens dat het niet goed is, en dat het voor de 5de dag ongi gehaald moet worden. ik snap dat niet, een dokter hoort dat toch te weten. ik heb een paar maanden gehad dat ik tijdens het slikken van de pil gewoon ongi wordt, (TERWIJL IN DE MICROGINON 50 SLIKTE) bijna wel elke week, erg vervelend dus. maar nu was ik des, blijkbaar, telaat met de prikpil en nu ben ik al 5 weken niet ongi geweest (terwijl ik eerder elke week ongi werd) maar ik had dus vorige week ongi moeten worden en nu ben ik het nog steeds niet, ik was na de wc geweest en er kwam bruine spul naar buiten, echt een heel klein beetje, en dacht dat ik ongi zou worden. later ging ik weer naar de wc om het te verschonen, en er zat niks, maar dan ook helemaal niks op de tampon. dus werd ik niet ongi... wat het ook was, het was niet meer dat een bruin druppeltje (ik denk) oud bloed. en vandaag ging ik weer naar de wc en ik kreeg ineens bruine sliertjes naar buiten en op het wc papier... en dat was ook alles, ik snap er niks van! weet iemand misschien hier iets vanaf? is er misschien een innestel bezig of bezig geweest? ik heb ook geen gevoel van ongi worden, en normaal heb ik erge buikpijn alsof alles in de fik staat, heb het 1 dag 1 keer gehad, maar dat was niet langer dan een paar seconden... please wil iemand me alsjeblieft even helpen, me ex en ik zijn net 3 weken uitelkaar en hebben de dagen ervoor nog sex gehad... (ook tijdens het ongi zijn) groetjes chantal
Het zou kunnen zijn dat je inderdaad zwanger bent. Misschien is het verstandig even een testje te doen. Dan weet je het zeker!
Zeker weten alleen met testen, maar volgens mij kan dit ook een (zeer bekende) bijwerking zijn van de prikpil ...
nou nee sorry Salapio ik ben net bij de nacht apotheek geweest en zij heeft voor mij dingen na gekeken. maar niks van wat ik heb komt door de prikpil. en heb nu een test gekocht en ga hem morgenvroeg meteen doen... ff n nachtje afwachten dus... heb bruine slierten, 1 druppeltje bruinbloed verloren stekerig gevoel in de lies groetjes, chantal
Hoi Sweetmammie ik heb 10 jaar de prikpil gebruikt omdat ik ook zo heftig ong was.... vanaf de 1e spuit ben ik nooit meer ongi geworden tot ik er ruim een half jaar mee gestopt was. Het is lang geleden maar ik kan me herinneren dat het lang duurde voordat ik dat ongi gevoel niet meer kreeg ook al had ik geen ongi meer... Succes ik zou het toch maar aan je huisarts vragen maar misschien stelt dit je een beetje gerust