Ik zit nu op dag 41 van mijn cyclus, na mijn bevalling 10mnd geleden en miskraam 3 maanden geleden was het altijd rond de 36. Nu heb ik als sinds zeker 2 weken het gevoel dat ik ongesteld moet worden, onderin mijn buik krampen en steekjes, wisselend links en rechts en ook af en toe wat zeuren bovenin de buik. Heb al verschillende malen een test gedaan, de laatste vandaag en die zijn iedere keer negatief. Wat kan ik nu het beste doen?
Hallo, Het beste is afwachten, misschien is je menstruatie onderweg. Door de miskraam kan je cyclus ontregelt zijn en dat je menstruatie langer op zich laat wachten. Groetjes Ineke
Hallo, Ik voel me toch anders dan normaal en werd vanmorgen wakker en was ook wat duizelig en lichtjes in mijn hoofd. Had dat bij mijn vorige zwangerschap halverwege. Is dit nu iets om aan te kaarten bij een arts of vk? Dacht ga toch nog een test doen. Eerst een gewone test gedaan, geen streepje. Toen een digitale, en ja hoor zwanger . 3-4 weken. Wanneer kan ik nu mijn eerste inwendige echo laten maken om te kijken of het hartje klopt?
hoi gefeliciteerd! Je kunt het beste een echo laten weken vanaf 7 weken. Dan moet er zeker een kloppend hartje te zien zijn. Mirjam
Hallo, Balen, sinds gisterenavond wat meer buikpijn en ook wat slijmerig bloedverlies. Vannacht dus ontzettend slecht geslapen. Vanmorgen weer spannend, toen was het bloedverlies wat donker, vooral met afvegen. Vandaag is het weer wat slijmerig bloedverlies, maar nog steeds onderin de buik pijn en soms wat krampen, lijkt echt wat op menstruatiepijn. Wat moet ik nu doen? In mei heb ik ook al een miskraam gehad.