Ik snap niks meer van m'n lichaam... wel of niet zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Serendipity, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hoi allemaal,
    Ik snap helemaal niks meer van m'n lichaam, ik ben al zo'n 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en sindsdien heb ik een onregelmatige cyclus... de laatste 2 maanden zat ik precies op de 28 dagen (zelfs op het uur nauwkeurig) en dacht... eindelijk!
    8 januari 2009 was de eerste dag van m'n laatste menstruatie, als ik ongesteld wordt heb ik altijd erge buikpijn en voel ik meteen dat het doorzet en zijn de tampons niet aan te slepen!
    Nu is het deze maand totaal anders...
    5 februari ben ik niet ongesteld geworden... ook nog geen voortekenen ervan... maar achteraf gezien denk ik dat ik pas 1 februari m'n eisprong heb gehad (slijmerige, slierterige afscheiding... toch weer onregelmatig ongesteld?) Alleen heb ik vanaf 12 februari al licht bloed verlies... eerst roze, nu bruin... en steeds erg weinig! Ook heb ik sindsdien ook lichte buikkramp... voelt als ongi krampen, maar dit heb ik nooit zonder dat mijn ongesteldheid doorzet! Vandaag (denk ik) had m'n ongesteldheid dan wel echt door moeten zetten... maar blijft het zelfde.... lichte kramp (normaal kan ik amper lopen van de pijn) en nauwelijks bloedverlies!
    Heb 2 ultra testen gedaan, maar beide ware negatief!
    Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar waarom doet m'n lichaam dan zo vaag? Heb dit nog nooit gehad... blijf stiekem toch hopen...
    Iemand ooit een soort gelijk verhaal gehad?
    Groetjes Annet

2. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ken het zit in hetzelfde schuitje, mijn 1e dag laatste nod was 5 januari..
    Vorige week licht bloed verlies gehad, nog geen derde van mijn normale cyclus...maar denk misschien dat het mijn innestelling is geweest en dus pas volgende week positief kan testen...ben al 4 jaar van de pil en had vorig jaar een cyclus van 1,5 maand, alleen 5 januari was exact een maand en nu begon de 6 februari met oud bruin bloed naar heel weinig met wc en afvegen licht rose, verder geen stolsels (nooit meegemaakt in al die jaren) nu lijkt lichaam zich wel voor te bereiden op zw, gezien mijn borsten, mijn opgezette buik en mijn banden doen zeer (was bij mijn dochter ook al vroeg 5 jaar geleden) en in de avond vaag misselijk...
    Weet het ook niet meer, zondag nog negatief getest :(

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ik ben helaas vandaag gewoon ongesteld geworden..
    Ik hoop dat je meer geluk hebt, voel jij wanneer je eisprong is geweest? En bloed verlies is weer gestopt?

4. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Heb volgens mij rond de 27e mijn eisprong gehad, had de 29e namelijk ook een druppel bruin bloed (schijnt vaker te gebeuren bij de eisprong, vaak word gewoon opgelost in het lichaam)
    Toen ben 6/7e februari dus begonnen met licht bruin verlies tot rood verlies met name met afvegen en de plas. en dat stopte vorige week vrijdag de 13e weer met bruin verlies op de 12 en 13e
    Diezelfde week begonnen dus de symptomen ook! Dacht eerst een miskraam, maar omdat zo minimaal bloed was en geen stolsels, denk ik weer van niet, maar denk ik dat het mogelijk mijn innestelling is geweest.

Jammer voor je dat je ongi is gekomen, maar je weet wel waar je aan toe bent, dat vind ik nu zo moeilijk, weet niet wat moet denken of geloven!

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Die onzekerheid maakt je inderdaad nog al gek ;)
    Hopelijk heb jij meer geluk, bij jou lijkt het ook wel meer op een innesteling inderdaad! Wanneer ga je weer testen?
    Welke test gebruik jij altijd? Ik de extra gevoelige, ultra van matcare... dan hoop ik altijd eerder duidelijkheid te hebben.
    Ik ga duimen voor je!

6. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Zondag heb met een kruidvat test gedaan en die was negatief, maar heb inderdaad ook een ultra matcare liggen en wil komend weekend testen als er geen verandering in zit...
    Zit ook te twijfelen of vk moet bellen! of Ha

7. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    hmmm ultra gevoelig of niet, al 6 dagen overtijd, ondertussen 50 euro lichter aan testen en nog steeds negatief :cry:

8. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ja ken het gevoel!
    Laten we het beste hopen

9. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    dat gaan we doen, bijna zere vingers van het duimen :p

10. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ja begin er ook al eelt op te krijgen haha..
    Ben alleen bang dat schijnzwanger ben geraakt door de hoop :(

11. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    :cry: vanmorgen toch ongesteld geworden na 8 dagen overtijd te zijn, zonder enige aankondiging... Snap helemaal niks van m'n lichaam, dus op naar de volgende ronde.

Lfs Monique

12. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Jammer om te horen Moon, maar je hebt wel zekerheid...misschien innesteling?

Heb in ieder geval vanmorgen weer getest, wou mijn man graag!
    Met de "ultra gevoelige" matcare, verscheen een heel licht rose streepje, moest hem er voor slopen om strip eruit te halen, onhandig zien die dingen, had hem van de week ook gesloopt maar toen was hij echt blanco en nu een licht rose streepje!
    Wil nog niet te enthousiast zijn, even komende week afwachten

13. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    @ aloeetje,

Dat is igg een stuk beter nieuws dan het mijne.. :)
    Ik hoop het voor je!

Lfs Monique

14. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ook ik heb vorige week een lichte bloeding gehad, maar mijn cyclus is langer als normaal ongeveer 1,5 maand.
    Maar mijn bloeding was totaal niet een ongesteldheid, hoeveelheid niet kleur niet en geen stolsels! Geen rugpijn of ontzettende buikpijn als normaal.
    En nu is lichaam alleen maar druk zwanger te zijn, en mijn banden doen me nu al zeer, was bij 1e 5 jaar geleden ook, zeggen dat elk volgende zw de banden gevoeliger zijn, nou merk het en kan me lol dan nog op denk!
    Maar blijf nog onzeker zolang nog geen knallende test is!

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    weet je ondertussen al meer? Jou bloeding kwam ook te vroeg, dus had voor jou wel hoop hoor! En een streepje is een streepje.. Maar een duidelijk streepje zou wel fijn zijn!

Ik werd ongesteld na 11 dagen overtijd.. Ben wel beetje regelmatig ongesteld.. Maar dit was wel echt het record!

Nu weer wachten tot de volgende x

16. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Heb vanmorgen dan toch de VK maar opgebeld!
    Donderdag om half één krijg een echo om te kijken wat er aan de hand is!

Deel Deze Pagina