niet zwanger maar ook niet ongi en hoge temperatuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif2008, 25 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer een jaar bezig zwanger te worden. In de afgelopen maanden veel “gevoeld” maar bleek vaak toch vals alarm (lees gedachtespinsels). Nu ben ik op mijn lichaam altijd heel “gevoelig” en de symptomen die hier vaak worden omschreven als een aankomende zwangerschap zijn voor mij meestal symptomen van een aankomende “ongi”. Maar nu het volgende:
    De afgelopen drie maanden is mijn cyclus van altijd strak 28 dagen naar 25/26 dagen gegaan. Mijn cylcus is nooit langer geweest dan 28 dagen. Door die korte cyclus de afgelopen maanden hebben mijn vriend en ik geconcludeerd dat we er te veel mee bezig zijn (het zwanger worden dan). Daarom hebben we eens niet gebruik gemaakt van de ovulatietesten. Wel heb ik getemperatuurd. Nu is mijn laatste cyclus begonnen op vrijdag 26 juni. Ik had dus op zijn laatst gisteren op 24 juli ongi moeten worden. Ik had het idee echter dat ik afgelopen woensdag (26 dagen cyclus) ongi moest worden maar het zette niet door. Ik voel me totaal niet zwanger. Heb geen gevoelige borsten of iets dergelijks. Ik heb alleen last van steekjes in mijn buik en af en toe misselijk. Dat zijn echter “klachten”die ik heb als ik ongi moet worden. Nu echter het vreemde: mijn temperatuur blijft zo hoog. Ik heb altijd een temp. Van rond de 36,5. Op 8 juli steeg de temp naar 36,9 en op 10 juli naar 37,3. De afgelopen weken had ik soms opeens een dag een uitschieter naar 37,6 en de volgende dag is het dan weer 37,3.
    Ik weet dat ik niet zwanger ben/kan zijn. Ik heb 2 zwangerschapstesten gedaan: donderdag 1 van sensitest en vandaag 1 van kruidvat (midstream). Gisteren heb ik een ovulatietest gedaan van sensitest. Alle testen zijn negatief. Daarbij opgeteld dat ik me ook echt niet zwanger voel en niet echt symptomen heb= negatief. Ik maak me alleen zorgen om die aanhoudende hoge temperatuur (vandaag dus 37,6). Ik ben niet ziek (voel me ook niet zo). Wat zou het kunnen zijn? En ik vind het ook zo raar dat ik 3 maanden achtereen een cyclus heb van 25/26 dagen en nu ben ik op de 29ste dag nog niet ongi! Heeft iemand een idee?

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien dat je een latere eisprong hebt gehad?
    Je kan wel zwanger zijn, er zijn altijd dames die 1 a 2 weken pas overtijd posi testen.
    Succes meid !

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik had ook heel soms dat m'n temp pas zakte, nadat m'n ongi doorgekomen was.

4. mup

mup Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.093
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hetzelfde gehad afgelopen cyclus.

Heb altijd netjes 28 dagen gehad. en in een keer op dag 35 nog niet ongi!!
    uiteindelijk heb ik op dag 39!! mijn ongi gekregen....

Ik hoop voor jou dat je gweoon zwanger bent!!

Liefs!

5. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Dank voor jullie reacties. Het stelt me gerust dat het dit voor kan komen.
    @Mup ik ga er van uit dat het bij mij net als bij jou is. Ik heb mijn eisprong zeker weten ruim 2 weken geleden gehad en dan moet je gewoon positief testen.
    Ik vind het gewoon irritant dat mijn cyclus zo in de war is.

6. Druif2008

Druif2008 Actief lid

16 aug 2008
    287
    1
    0
    Vanochtend is mijn temperatuur gedaald naar 36,7 dus ik verwacht vandaag wel de duivels :) Klinkt misschien gek maar ik ben maar wat blij.

7. Ibas

Ibas Bekend lid

23 mrt 2009
    752
    0
    0
    Zelfstandige Horeca
    Noord Holland
    Begrijpelijk hoor! Is toch ook fijn, weer wat zekerheid. Al is het niet de zekerheid waar we allemaal op hopen.
    Succes de volgende ronde!

Deel Deze Pagina