hey, ik ben weer zwanger jaja.. ik zoek een leuke aparte jongens en meisjes naam(sinds ik nog niet weet wat het wordt.. dat begint met een C of met een J help alsjeblieft ik kom er niet uit.. wij willen niet zon veel voorkomende naam zoals john ofzo. maar het is zoo moeilijk jullie nog tips? of kennen jullie misschien een aparte naam die met een andere letter begint? alvast bedankt liefs cristel
Ik vind Jayden geweldig voor een jongen, maar misschien komt dat bij jullie wel veel voor. Klinkt ook wel leuk in combinatie met Cailynn.
meisje: Cara, Janae, Jony, Jana, Chloë jongen: Joran (zo noemt mijn prutske!), Jordan, Joren, Jordi, Corneel
dan gebruik ik die niet angeleyes en ja daphne jayden is idd een best wel leuke naam.. effe aan mn lijstje toe voegen.. manuela jonathan zo heet mn schoonbroer lol
mag hoor Maar de betekenis die het voor ons heeft kun je niet gebruiken. mijn vriend heet jeroen en mijn tweede naam is isabelle
wow dat is apart.. en echt heel leuk... ja als ik mijn naam met die van mn man ga combineren wordt het een puinhoop denk ik
ik vind jeremy een hele mooie naam maar die is denk ik niet apart genoeg. wat dacht je van jamila voor een meisje?
ik vind justin wel een mooie jongensnaam,wij krijgen een meisje en wij hebben gekozen voor charlène,maar charlotte is ook leuk
Jeremiah, CJ, Jara, Chyara, Charissa, Jaimie, Cain, Cyfaaiah, Christie, Joram, Cornel. Dit is het eerste wat er in me opkomt. Wij zijn ook van de aparte namen, dus vandaar. Ik hoop dat je eruit komt. Cailin vind ik trouwens ook een erg mooie naam.
Janelle Joëlla Jinthe Jessy Julina Jana Jayla Jirna Julet Judith Joyce Jente Jisa Jara Jocelyn Jamila Jaleesa Clarissa Chloe Camilla Carmen Cissy Cathy Chantal Ciska Cheryl Chimène Chayenne Celine Chanel Charel Cecile Cerissa Jongensnamen Juliën Jonathan Jannick Justin Jesper Jonas Jerko Jaime Jaimy Javier Jesse Joe Julles Jelmar Johnny Jeffrey Jordy Calvijn Chris Christiaan Conraad Cristopher Carsten Cees Caspar Chester Coen CLive Clement Chaim Calvin Cedric Casimir Cyriel Curtis Corneel Chiel
celine, cary, cloe, jayla, julia, juliette, julie, jaydy jay-d, jason, joram, cj, clive, ceryl, clemens liefs mandy