Goedemorgen meiden... Ik ben nu 36 weken zwanger en ik voel me echt klote ( pardon ) ... Ik heb vannacht niet geslapen omdat ik ineens zo ontzettende pijn kreeg in mijn onderrug het leek net of je je zeg maar verdraaid had of dat je hele hevige ongi pijn hebt in je onderrug, het rare is dat het alleen aan de linker kant zit... Opgezette voeten heb ik ook en nou weet ik dat dat er bij hoort maar mijn handen beginnen nu ook op te zwellen want ik kan ineens mijn ringen niet af krijgen...bij mijn voeten ik heb ook het gevoel alsof ik een te kleine sok aan hebt want ik voel echt een druk op mijn voeten, ik heb alles al geprobeerd, Rust houden, bewegen, benen hoog leggen maar niets helpt.. Ik vind het ook zo vreemd dat mijn handen nu ook een beetje beginnen te zwellen... Mijn gewrichten doen ook heel erg pijn vooral mijn polsen en knieen .... Hebben jullie enig idee of dit allemaal zo hoort bij deze tijd van de zwangerschap wat ik beschrijf? Ik weet dat jullie ook geen VK zijn maar was benieuwd of er meer mensen zijn die hier last van hebben... Liefs Chantal
Uhmm.. vlgns mij wil je dit niet horen maar 't hoort er bij! Ik ga je nog iets vervelenders vertellen: Je bent nu 36 weken, gaat er van uit dat je nog 4 weken moet. Stel je voor dat je moet uitlopen tot 42 weken! Moet je toch niet aan denken he! Ik zou je ringen alvast af doen! Enne sterkte
Hihihi... nou ik hoor liever dat het er bij hoort dan dat het bv zwangerschapsvergiftiging is want ik hoorde dat zolang alleen je voeten opzwellen het geen kwaad kan maar zodra bv andere lichaamsdelen gaan opzwellen dat je het dan toch in de gaten moest houden dus was een beetje in paniek vannacht En wat betreft die ringen ik krijg ze niet meer af ik heb net een uur aan mijn vingers lopen trekken maar het lukt niet.. Ga het zo nog ff proberen... Ik wil er niet aan denken dat het nog 4 weken of langer kan duren want dat red ik echt niet hoor hahahaha
Pfff kan me je heel goed voorstellen. De laatste weken wordt het lichamelijk erg zwaar, vooral slapen wordt er moeilijk aangezien geen enkele houding meer lekker ligt. Succes meid met de laatste loodjes! Klagen mag altijd heb ik ook veeeeel gedaan Groetjes Kalush
Bah, niet leuk he die kwaaltjes. Straks ben je het een heel stuk vergeten hoor, maar ja.... daar heb je nu niks aan want je zit er nu midden in. Probeer eens met (groene) zeep op je vingers je ringen af te krijgen. Dat wil nog wel eens helpen. Verder helpt bij vocht vasthouden juist veel water drinken en saliethee drinken. Die thee werkt vochtafdrijvend. Succes.
Ook brandnetelthee werkt vochtafdrijvend en helpt je stofwisseling waardoor je ook minder kans hebt op obstipatie. Ik had ook last van al die kwaaltjes. Sinds een paar dagen gebuik ik die thee ( en een glas lauwwarm water op de vroege morgen) en mijn laarzen kunnen weer dicht en de "lichamelijke functies"doen weer wat ze behoren te doen.... Je moet de laatste weken toch een beetje relaxed in kunnen gaan. De laatste loodjes zijn al zwaar genoeg toch ? Succes...
Hey meiden ben ik weer.. wou ff zeggen dat we weer een dag verder zijn ... yeeeee.... jeetje wat gaat de tijd langzaam pfffff.....
Ook hier last van gewrichten maar bij mij de heupen. en gister had ik ineen keer vochtpoten. Hebben jullie ook al last van voorweeen ik niet alleen een hoofdje dat naar beneden wil (lees ongesteldpijntje)
Ik heb al last van voor weeen ja... verschrikkelijk.. elke keer denk je dat het echte weeen zijn maar dan stopt het ineens weer... Pfff... mijn gewrichten doen zo mega pijn ik ben blij dat ik donderdag naarde vk kan dan kan ik het allemaal ff vertellen enzo.... ach er zit alweer bijna een dag op
Het hoort er bij ja... Je houdt (waarschijnlijk) vocht vast, op meerdere plekken, zo ook in je vingers. Slapen doe ik nu al bijna 2 weken niet... Ja ik slaap wel maar heel erg slecht, heel vaak wakker enzo. Zoals ze altijd zeggen: de laatste lootjes wegen het zwaarst.