Bij wie ligt de placenta voor en wanneer voelde je voor het eerst leven? Bij vorige 2 keren voelde ik het al met dit termijn maar toen lag mijn placenta erachter en nu dus ervoor
hoi bij mijn 1e had ik dat,en dat was pas rond de 23ste week ofzo.Ik heb het nu andersom,voel wel wat,maar kan het dus moeilijk herkennen.
Bij mijn dochter zo rond 18 weken, en deze zwangerschap heeft placenta tot 15 weken aan zijkant gelegen, voelde haar toen al met 11 weken. Maar na de 15 weken tot de 19 weken niets meer. Bleek bij de 20 weken echo, placenta dus ineens aan de voorkant te liggen.
@hier met 18 weken borrels en plopjes en nu voel ik de bewegingen gedempt maar wel goed... Vk gaf ook aan dat ik waarschijnlijk echt niet meer zal gaan voelen dan wat ik nu voel...alles wordt gedempt door dat grote stootkussen aan de voorkant
ja hier ook placenta aan de voorkant en ik voelde het kindje voor het eerst tussen de 18 en 20 weken.
Ik voelde dit kindje rond de 17/18 weken (placenta voor). Bij dochter met 14 weken (placenta achter).
Ik heb de placenta voor liggen en voelde hem vrij vroeg borrelen, rond 14/15 weken. Later bleek dat hij echt een ontzettende voetballer is en echt heel erg hard schopt, verloskundige zei dat ik juist erg blij moest zijn dat de placenta aan de voorkant ligt zodat het nog een beetje gedempt werd haha, vond ik wel erg grappig dat ze dat zei. xxx
Deze keer ook een voorliggende placenta, maar ik voelde de baby al met 13 weken. Echo week later bevestigde dat, maar ze lag dan ook wel heel erg te ballet-dansen... Bij Thirza een laagliggende placenta en die voelde ik voor het eerst bij 14 weken. Maar ik ben erg gevoelig voor allerlei signalen van mijn lijf, dus denk dat het bij mij dat is Merk namelijk wel dat ik beweging wel anders/minder voel dan bij Thirza.
Bij mijn laatste zwschap lag de placenta voor en ik voelde me dochter al iets voor de 11 weken kriebelen. Met de 12 weken echo (nekplooimeting) voelde ik een duidelijke duw en was ook te zien op de echo Wel mij 4e zwangerschap trouwens Oja, de eerste 3 zwschappen allemaal aan de achterkant. De 1e voelde ik met 16 weken, de 2e met 14 weken en de 3e met 13 weken.
bij mijn dochter lag hij voor en ik voelde haar volgens mij voor de eerste keer met week 17, toen een weekje niet en vanaf week 18/19 ging ik haar steeds vaker voelen.
Met 19 weken overduidelijk met de placenta voor. Mijn vriend kon hem trouwens ook meteen voelen en zijn getrappel was ook duidelijk te zien, ook als ik rechtop zat of stond.
Bij mij ons eerste kindje met placenta aan de voorkant.. Ik voelde hem met de 17 weken en mijn vriend voelde hem soms al met 20 weken... Ik denk dat ik erg blij moet zijn dat mijn placenta aan de voorkant ligt want wordt af en toe erg pijnlijk geschopt Het is zo een voetballer dat ik 2 gekneusde ribben heb
Ik heb bij 4 van de 5 kids de placenta voor gehad en ik voelde het bij alle4 tussen de 18 en 20 weken. Bij mijn jongste dochter (placenta achter) voelde ik het met 16 weken. Ik hoop dat bij deze ook de placenta achter ligt, maar vrees het ergste...