Is dit normaal?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by saard, Mar 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saard

saard Actief lid

Jan 19, 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Terwijl ik de andere topics zit te lezen maak ik me best wel zorgen.
    Ik heb namelijk amper klachten!! Ik heb wel buikkrampen gehad, maar dat ik inmiddels over, en heb alleen wisselend wat gevoelige tepels (geen andere tepelhoven en niet het idee dat mijn borsten groter worden) en af en toe is mijn buik opgezet, vooral na het eten, Dusja, dat zegt ook nog niks over de zwangerschap, want dat heb ik wel vaker na het eten...
    Verder ben ik niet misselijk of iets dergelijk, en voel ik me ook niet echt "anders als anders". Door dit alles voel ik me ook niet echt zwanger. De enige houvast die ik heb zijn de testen die ik af en toe doe, toch ter bevestiging!
    Goed om te weten, ik ben inmiddels 5 weken zwanger.

Is dit herkenbaar voor meiden? Zijn er ook nog meiden geweest die later klachten hebben gehad? Of helemaal geen klachten waarbij de zwangerschap wel goed verlopen is?

Ik maak me er nogal zorgen over. Dit is mijn eerste zwangerschap, na 4 jaar waarvan 2 jaar de Mmm....

Alvast bedankt!!

Liefs

2. chantal02

chantal02 Bekend lid

Sep 19, 2011
    635
    9
    18
    er staat hier nog ergens een topic met geen symptomen. Het komt heel vaak voor dat vrouwen bijna tot geen last hebben van hun zwangerschap. Ook ik heb wisselende klachten wb mijn borsten etc...ik heb zelf ook nog de vraag gesteld hier aan de vk en die zegt dat de symptomen niks zeggen over het verloop van de zwangerschap

niet druk maken en lekker genieten, ziek ervan zijn kan je nog lang genoeg;) of misschien ben je een van de gelukkigen die de zwangerschap zo door rolt:D

3. DotjePK

DotjePK Bekend lid

Nov 11, 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Ik had de eerste weken ook nergens last van, bij mij kwam dat pas na een week of 8. En ik heb ook maar minimaal kwaaltjes ;) Gelukkig, mijn collega is 2 weken verder en heeft vanaf week 6 met haar hoofd in de pot gehangen.... Liever zij dan ik :D

So don't worry, kwaaltjes zeggen niets

4. Ranu

Ranu Actief lid

Aug 23, 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Behalve vermoeidheid en een enorm hongergevoel de eerste maanden, heb ik ook tot nu toe ook nooit ergens last van gehad. Ik ben nu inmiddels 34 weken zwanger en alles gaat gewoon goed. Dus je hoeft je inderdaad nergens druk om te maken. Geniet er juist lekker van, 'ziek' zien lijkt me juist geen pretje ;).

5. saard

saard Actief lid

Jan 19, 2010
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden voor jullie ervaringen, wat is dit forum toch fijn!! Ik ga proberen wat meer te genieten en wat minder onzeker en bang te zijn, een hele opgave voor mij hihi! Liefs!

6. margjem

margjem Lid

Nov 5, 2010
    91
    0
    0
    Bij mij vanaf zes weken misselijk. Wacht maar af, straks zou je misschien willen dat je geen klachten had:D
    Succes en gefeliciteerd

7. k84

k84 Actief lid

Nov 1, 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Gefeliciteerd! Het is denk nog wat vroeg om te zeggen dat je geen symptomen hebt! rustig afwachten zou ik zeggen en als ze niet komen alleen maar mooi! Geniet ervan

8. bonita

bonita Fanatiek lid

Jul 22, 2010
    1,155
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben ongeveer even ver zwanger dan jij en ik heb, op buikkrampen na, ook nergens last van. Ik moet wel zeggen dat als ik buikkrampen heb, ze wel heftig zijn. Maar gelukkig is het maar 2x per dag of zo en dan een kleine 10 minuutjes. Net alsof er een knoop in mijn darmen ligt ;). Ik moet ook zeggen dat het me wel onzeker maakt dat ik zo weinig symptomen heb, maar ach, als het zo goed blijft gaan, mogen we niet klagen!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Om te beginnen, gefeliciteerd!

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap echt letterlijk 9 maanden helemaal nergens last van gehad. Ben er zo door heen gerold.

Bij de 2e zwangerschap had ik van alles last gelijk na de innesteling.

Het hoeft echt niet slecht te zijn.

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    bij de eerste 13 weken ziek geweest.. nu nergens last van

Share This Page