blaasontsteking gevoel na klussen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wies31, 30 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    we hebben vanmorgen geklust en ik heb de hele tijd het gevoel dat ik een blaasontsteking heb of dat mijn blaas heel vol zit. Een licht krampig gevoel. Is dit herkenbaar voor iemand? Verder heb ik al vanaf 3 dpo licht gevoelige tepels, verder niets.

liefs wies

2. xnikkyx

xnikkyx Actief lid

11 okt 2007
    368
    0
    0
    verzorgende
    zuid holland
    ik heb dat ook een tijd gehad!maar was niet zwanger...het is na een bepaalde periode weer weg gegaan!
    maar hoop voor je dat het bij jouw wat anders betekend!
    liefs veronique

3. vlinder82

vlinder82 Niet meer actief

Die blaasontsteking gevoel, uit zich dat alleen in continue moeten plassen, of heb je er ook nog pijn bij?

Zelf blijf ik al een week lopen naar de wc, en overdreven veel drink ik niet.

Hoop voor je dat het een goed teken is, zou dan wel een leuk verjaardagscadeau zijn ;)

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nee, heb er geen pijn bij met het plassen, maar gewoon die lichte herkenbare blaasontstekingkramp. het werd na een uur wel wat minder. Heb daarstraks in de auto wel een paar duidelijke steken gehad, op dezelfde plek.
    mijn temp blijft alleen hetzelfde, zolang dat is heb ik geen goede hoop. hij is al 2 maanden megastabiel na mijn ei, terwijl dat normaal goed moet zijn, maar bij mij dus niet. ik hou jullie op de hoogte of het een goed teken is geweest!

5. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Ik heb dus in twee maanden tijd al 3x blaasontsteking opgelopen! Nu een zware kuur gekregen met alle bijwerkingen die je maar kan verzinnen!
    Ik ga nu dus gelijk naar de w.c. na het vrijen! Bleef eerst zo'n twee minuten liggen, nu dus mooi niet meer!

Succes!

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    heb vandaag het gevoel alsof een eisprong nadert.verder nog steeds de gevoelige tepels. na het klussen ben ik trouwens er gelijk uitgegaan en naar de wc gegaan, dus dat is het niet. en het heeft niet aangehouden, dus het was geen blaasontsteking. nog 4 daagjes wachten, :rolleyes:

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    wies dat heb ik ook! krampen in onderbuik en onderrug, en ook sinds ei veel slijmverlies gehad, heb jij dat ook?

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    wens, onderrug had ik al vrij snel na mijn ei, vooral vorig weekend. De krampen heb ik alleen gisteren gehad. na mijn ei een kriebelend gevoel af en toe in mijn buik. Wel al die tijd slijmverlies gehad inderdaad, niet helder, wel witverlies. En soms leek het wel bijna vruchtbaar slijm. Hoe ver ben je nu, je nod 6 december toch? ben je nog aan het tempen trouwens? Wel spannend weer hé zo dicht bij de nod.

9. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    he wies, ik heb idd 6 december nod, als ik het goed heb, en dan heb ik nu 3 keer achter elkaar mijn ei gevoeld, als dat klopt, dus dan vind ik tempen niet nodig, heb dat ook niet weer gedaan sindsdien.
    en die krampen heb ik alleen vandaag zo erg, en idd slijm ook dun wat soms erg verwarrend is, zeker in combinatie met die krampen die ook op eisprong lijken.

10. Niet meer actief

een testje doen woensdag?

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, een testje woensdag zoiezo als ik niet ongi ben. Ik had vanacht wat helder bloedverlies na het klussen. ze zeggen dat dat juist goed is toch? verder nog steeds die gevoelige tepels, verder niks.

12. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    He ik heb ook flink slijmverlies en zit nu op 9 dpo en lijkt ook op vruchtbaar slijm. Ik denk ook dat ik misschien een blaasontsteking heb. Vaak goed teken bloedverlies en zeker als je na het vrijen krampen hebt. Dit heb ik in ieder geval gehad toen ik de eerste keer zwanger was.

xxx joyce Succes meiden

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb nu wat krampen, niet direct na het vrijen.

14. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Mijn duimen draaien overuren voor je, ik gun het je zo!

15. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    ik had ook bij Ilana kriebels in mijn buik! zal dus maar snel een testje doen!
    spannend!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    zou wel een mooi sinterklascadeautje zijn voor ons hè wens!
    Ik kan nog niet testen, is te vroeg. dat hen ik een keer eerder gedaan, entoen wasie vaag positief, twee dagen later negatief.
    Ik heb heel de dag al zweetaanvallen en kreeg net toch een misselijk moment. echt spannend zeg!

17. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Jij test ook wel vaak eerder he? Weet je dat ik bij mijn zwangerschappen veel minder testdrang had? Misschien werkt dat bij jou ook zo...
    Ik hoop het!
    Ik heb nu zelf ook nog geen behoefte gehad om te testen..

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    misschien zegt het wel iets dan! ik zat net nog even te twijfelen om morgen te testen, maar dan kan ik mss toch beter wachten,haha.

19. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    bij mij komt de drang ook al hoor...
    vandaag bestellen, morgen testen

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    haha, ik ook! Ik heb wel eens een lf van 12 dagen of van 14. Bij 12 zou ik morgen mijn nod hebben. ik ga zomenteen even een lading bij het kruidvat halen. heb ook nog CB en CBdigitaal liggen, maar die zijn minder gevoelig toch? Nou, dan spreken we elkaar morgen nog hè! Hoe laat test jij?

Deel Deze Pagina