bloedneus

Discussion in 'Zwangerschap' started by , May 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden,

De afgelopen sinds gisteren, en de nacht daarvoor heb ik nu in totaal al 5 keer een bloedneus gehad. Nou had ik vaag ergens gelezen dat dat normaal schijnt te zijn, maar zo vaak? Dit is echt niet leuk meer!
    Telkens als het gaat bloeden, dan bloed het echt heel snel. Doordat het zo snel loopt, kan ik het ook niet goed dichtknijpen, want dan voel ik het echt helemaal ophopen van binnen zegmaar en moet ik onwijs niesen en voel ik me benauwd worden door al dat bloed wat daar dan zit.
    Wat ik nu doe, is eerst even flink mijn neus snuiten (vies detail, er komt dan echt een heel dik rood slijmerig iets uit), en daarna ff laten bloeden. Na een paar minuten stopt het dan weer uit zichzelf.

Maar goed. Dit begint nu echt vervelend te worden, en ik vraag me af of ik hier niet ff voor langs de ha moet gaan.

Liefs, Natalie

2. liena

liena Fanatiek lid

Feb 21, 2008
    1,900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Nathalie, wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Je zou in ieder geval de ha ff kunnen bellen en je situatie uitleggen. Mss dat ze dan advies kunnen geven of je toch aanraden om ff langs te komen.
    Suc6 en sterkte.

Dikke knuf Liena

Share This Page