Hoi meiden, Ik ben ff de weg kwijt met al dat slijm. Normaal had ik altijd 1x per maand 1 a 2 dagen vruchtbaar slijm (doorzichtig en dan veel meer als anders). Dat heb ik vorige week ook gehad zo rond dag 16/17 van mijn cyclus (mijn normale cyclus is altijd 33 dagen, al is die na mijn MK nog wat van slag). Ik dacht dat je dan ongeveer 2 dagen na het slijm je eisprong hebt. Nou had ik gister ineens ook weer slijm, wat hetzelfde lijkt als vruchtbaar slijm. Hoe zit dat nu precies, zal ik nu ook weer gaan klussen?
Dank je voor het antwoord. Ik dacht dat ik het eindelijk door had. als het deze maand raak is, dan toch maar eens aan de ovu testen.
Klussen (ik blijf het een gek woord vinden) kan nooit kwaad, toch? Inderdaad ovu-testen zijn wel handig als je door de bomen het slijm niet meer ziet Ik heb vorige week een miskraam gehad, vloei nu al een paar dagen niet meer en krijg nu slijm. Ik verwacht nu absoluut geen eisprong maar omdat ik hier toch standaard de ovutesten (wij willen zwanger worden mbv een donor, dus wij moeten wel ovutesten) in de kast liggen ga ik er dadelijk toch maar eentje doen. Ik hoop dat het snel raak is voor je. Zo'n miskraam heeft behoorlijk wat impact, althans op mij wel. Het ontneemt een beetje het vertrouwen in de toekomst bij mij. Maar goed, we gaan gewoon door en we zien wel. Blijven duimen! Succes hoor! Gr. Josephine