2 Weken geleden had mijn dochtertje een dag hoge koorts. Sindsdien heeft ze vaak wat verhoging. Vanavond had ze 38.2 Morgen krijgt ze haar BMR prik, ik vroeg me af of ze die gewoon kan krijgen als omdat ze vanavond weer wat koorts had.
Ik zou kijken of ze op de dag van het zetten van de prikken ook koorts heeft? Zoja, dan zou ik het even uitstellen totdat ze weer is opgeknapt.
ons kindje had koorts op de dag van de 11maandenprik. Toen stelde de cb-verpleegkundige zelf voor om het uit te stellen. Als je twijfelt zou ik het voorleggen. succes Amber
Ik zou hem uitstellen. Als ze nu koorts heeft, is ze morgen nog niet helemaal fit. De kans dat ze dan heftig op de prikken reageert, is dan best aanwezig. Hier vroegen ze bij het cb of mijn dochter echt helemaal gezond was. Ze vroegen ook aan mij of ze de prikken mocht geven.
De koorts is nu weg. Maar helemaal fit is ze niet. Haar oogjes staan erg beroerd. Zal het even aangeven op het Cb en vragen of het verstandig is als ze de prikken nu krijgt.
Hoi Linda Bij ons op het CB prikken ze niet als ze koorts hebben en als je het als ouder zelf niet wilt, dan maken ze gewoon een nieuwe afspraak. Persoonlijk zou ik dus even wachten met het prikje. Je weet anders ook niet of ze niet lekker is van de prik of juist van iets anders. Die rot-prikken ook! Sterkte..
Ze heeft gewoon haar prikken gehad. Arts zij dat het gewoon kon omdat ze nu geen koorts had. Daar vertrouw is dus maar op. Van de BMR worden ze toch niet gelijk ziek.
als het goed is krigt ze geen prik. Mijn zoontje had ook wat koorts vorige weekend en dag daarna zou hij prik krijgen maar ze hebben het uitgesteld tot morgen. Ik heb wel vaker gehoord dat ze het niet doen als ze net koorts hebben gehad!
Wij hebben om deze reden de BMR al 3 keer uitgesteld (of vaker?!). Elke keer als we denken 'Nu kan het' heeft hij weer iets. Maar, morgen is het dan waarschijnlijk toch echt zo ver.
Ik zou het even na vragen, bij ons geven ze de prikken niet als het kindje koorts heeft. Liefs en beterschap! Bianca