Disney

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mara85, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hadden al voor ik zwanger was een dagje Disney gepland in onze vakantie.

Nu las ik ergens dat je een easy acces pass (de roze?) kunt krijgen als je een ZW verklaring bij je hebt? Zodat je neit zo lang in de rij hoeft te staan, je mag dan ook 1 persoon meenemen?

Dan krijg je ook direct te horen waar je wel en niet in mag...

Heeft iemand hier ervaring mee, en hoe meot ik dit aanpakken?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Die easy pass is naar mijn weten voor iedereen op te halen. Zo hoef je niet (te) lang te wachten in de rij en kun je op aangegeven tijd in een aparte rij aansluiten zodat je (meestal) gelijk door kunt lopen. Bij elke attractie staat sowieso aangegeven of je er in mag of niet als je zwanger bent.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier in Disney! Het is er zó geweldig! Ik wil ook nog een keer hahaha

3. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee het is niet de Fast pass die jij wss bedoeld, die is voor iedereen idd.

Ik bedoel de easy access pass, die is eigenlijk voor mindervaliden, maar er schijnt dus ook een variant voor zwangeren te zijn.
    Daarmee kun je makkelijker in alle veilige attracties.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh, hahahaha... foutje! ;)
    Misschien staat er wat over op de website van Disney?

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik kende het niet , jammer ;) ben met 10 weken en met 24 weken zwangerschap geweest .
    Maar anders even bellen naar disney, of de vraag stellen op een disneyland prikbord...

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik ben met een vriendin naar Disneyland Paris geweest en zij kon moeilijk lopen door BI, ze was inmiddels wel al bevallen hoor..Maar je kon je melden bij een service punt, als je binnenkomt rechts, met een verklaring en dan kreeg je idd een pass en best veel attracties mag je in en met voorrang!
    Wist niet dat het ook voor zwangeren was?? Zou t gewoon proberen!

Succes!

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ow bestaat dat? Dat wist ik niet. Nou ben ik niet zo pretpark - fan dus zal er wel geen gebruik van maken, maar wel handig. Beter dan dat je uuuuuuuuuuuuuuuuuren in de rij staat te wachten tot je eindelijk eens naar binnen mag.

Liefs Sas

8. mama86mama

mama86mama Actief lid

12 dec 2009
    153
    0
    0
    Ik was in euro disney toen ik 9 weken zwanger was en toen was het al zichtbaar, en ze letten dr wel erg op, ik zou gewoon wel goed oppassen want bij sommige atttracties kan die beugel erg tegen je buik aan klappen en k ben er dus bewust niet in gegaan alleen in atracties waar mijn zoontje van 3 ook in mocht :)
    x

Deel Deze Pagina