Bloedneuzen - symptoom?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 22 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi ladies,

    Even een soort van dringende vraag..

    Morgen is mijn nod en dit is mijn eerste ronde. Vanochtend negatief getest, maar heb dus helemaal geen symptomen! Ook geen pms! Misschien heb ik een late ei gehad en is mijn nod volgende week pas, want volgens mij heb ik mn ei gemist met ovu testjes.. Wel heb ik 2 weken terug een spotting gehad waardoor ik dacht dat dat n ovulatiebloeding had..tevens had ik toen een bijna positieve ovu test..

    Maar oke dus; ik heb vandaag de hele dag spontaan bloedneuzen!! 3 in totaal!! Ik kan mijn laatste bloedneus niet eens herinneren; dit heb ik nooit!! Heb verder helemaal nergens last van; niet verkouden, geen hoofdpijn, niets! Wel wat verminderde eetlust maar ok.

    Wat kan dit betekenen??! Heeft het uberhaupt iets met m'n wil om zwanger te worden te maken? ;o ik heb wel wat gegoogled, maar ben even op zoek naar ervaringen.. Op google kun je alles wel als symptoom benoemen :p
     
  2. Suzanne1984

    Suzanne1984 Fanatiek lid

    30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Ik had ook een paar dagen voor nod een bloedneus. Ook spontaan en anders nooit last van. Maar geen idee of het er mee samenhangt.
    ik ben dus wel zwanger zoals je kunt zien aan mijn banner.
     
  3. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik had bij m'n vorige zwangerschap ook twee dagen sochtends onder de douche een bloedneus. Week later was ik zwanger. Tevens had ik ook drie dagen een bloedneus paar dagen voordat ik beviel :)
    Heb nu al twee dagen bloed in m'n neus maar het stroomt niet zeg maar. Helaas ben ik verkouden dus daar zal het nu aan liggen.
     
  4. Bjanc

    Bjanc Fanatiek lid

    8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Kan symptoom zijn, Google maar eens! Spannend!
     
  5. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hmmm klinkt hoopvol! Al wil ik mezelf niet gek maken aangezien ik vanochtend een nega testje had. Bij mij stroomt het er wel uit, dus een zakdoekje is zeker nodig :/
    Verder niemand? ;o
     
  6. Charlotte07

    1 jan 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens mijn zwangerschappen ook steeds bloedneus gehad. En anders echt nooit!
     
  7. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ik ook steeds bloedneus dus kan zeker wel hoor!
     
  8. godblessed

    godblessed Bekend lid

    11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hier ook wel al 3 maanden zwanger eerste bloedneuzen in mijn leven gehad het kan samenhangen
     
  9. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Dankjulliewel dames! Ik hoop dat ik eerdaags een positief testje mag hebben; jullie geven mij hoop! Al kan ik t niet geloven dat t raak zou zijn..
     
  10. patjj88

    patjj88 Lid

    23 jul 2012
    67
    0
    0
    Ik heb 17nov me eisprong gehad en heb sinds 2dagen ook steeds bloed in mn neus..
     
  11. winky

    winky Bekend lid

    12 mei 2013
    665
    0
    0
    Toen ik ineens spontaan bloedneuzen kreeg bleek ik wel zwanger
     
  12. Siertje2981

    Siertje2981 Fanatiek lid

    8 apr 2013
    3.456
    2
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik heb ook sinds ik zwanger ben last van bloedneuzen. Zegt niks, maar zoals alles "vage" en "rare" dingetjes, kan het met een zwangerschap te maken hebben, maar het hoeft niet.

    Zou over twee daagjes weer ff testen, hopelijk is het raak!
     
  13. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Ik heb nooit bloed neuzen, tenzij ik zwanger ben. Dan ineens wel.. Dus bij mij is het wel een symptoom ! Spannend ..
     
  14. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hmmm spannend dames! Vandaag geen bloedneus gehad.. Nog steeds geen ongi te bekennen.. Over een paar dagen ga ik weer een testje doen.
     
  15. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Spannend monic, laat je weten wat de uitslag is
     
  16. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    ja, hier wel.
     
  17. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nou.. Ik had zaterdagochtend dus negatief getest.. Ik weet niet waar ik ben in mijn cyclus omdat het mijn eerste ronde is en ik had gehoopt dat gisteren mijn NOD was, maar ben nog steeds niet ongesteld..

    Nu heb ik dus vanaf gisteren echt liters doorzichtig eiwit achtig spul :| Echt dikke slierten slijm (lekker fris :p).. Het is echt vies slijmerig beneden! Ik weet niet wat het is !? Zojuist ovu testje gedaan ; wel een streep maar negatief.. Is mn ei dan net geweest ofzo?? Gisterenochtend en vrijdag voor het laatst geklust, dus stel hij zou net geweest zijn; hebben we er iig wel voor gewerkt.. Maar dit is echt raar! Geen bloedneuzen meer gehad. Keep u updated :)
     
  18. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Mijn moeder had ook bloedneuzen als ze zwanger was! Was voor haar een teken. Maar je weet nooit!
    Maar met je slijm er nu bij.. Klinkt positief :)
     
  19. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja maar stel ik zou nu zwanger zijn, dan had het ovu testje toch moeten knallen ofzo!? word hier gek van :p hahahahaha!!
     
  20. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Welnee, een ovulatietest is géén zwangerschapstest en hoeft bij een zwangerschap dus helemaal niet positief te zijn.
     

Deel Deze Pagina