Bloedneuzen - symptoom?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Monic, 22 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Je hebt al eerder ovulatietesten gedaan maar je eisprong gemist.
    Ik zou doortesten met de ovulatietesten want dat slijm kan et op duiden dat je eisprong er aan komt. Kan wel wat dagen duren hoor!

    Ben je net gestopt met de pil? Dan kan het heel wat rondes duren voordat je cyclus normaal is. En als je niet weet wanneer je eisprong was kun je nu helaas ook niet spreken van overtijd zijn. Want je weet het gewoon niet :)

    Je zou natuurlijk best zwanger kunnen zijn maar ik zou er -om teleurstelling te voorkomen- gewoon nog niet vanuit gaan! :)
     
  2. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.377
    8.472
    113
    Heb ook lichte bloedneuzen gehad en bleek toen ook zwanger.
     
  3. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hmmm..ja vanaf zaterdag geen bloedneus meer gehad en heb vanochtend mn laatste "liters" vruchtbare slijm verloren :p. Nu ook last van rekbaar vruchtbaar slijm maar in veeuuuulll mindere mate!
    Mn ovu test was dus ook negatief vanochtend, wel een streepje maar negatief. Aangezien t slijm ook verminderd is, vind ik t een beetje onnodig om morgen nog een ovu testje te doen - mits ik morgenochtend weer last heb van liters afscheiding. Het was echt vies zondagavond! Kon tijdens het douchen het eruit trekken!!
    Heb echt verminderd eetlust en wat last van m'n onderbuik. Geen ongi of iets dergelijks te bekennen. Was het m'n ei gisteren die gesprongen is ofzo? Dat maakt ook niet uit want hadden gisterenochtend geklust :p. Vanavond weer of wat? Ik vind dit maar een raar verhaal. Wss ga ik vrijdagochtend een testje doen als t uitblijft.. Wat zeggen jullie?
     
  4. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Rekbaar slijm duidt meestal op een eisprong die eraan komt.
    Dus ik zou de ovulatietesten blijven doen.

    Misschien kan je in je volgende ronde temperaturen als het dit keer niet raak blijkt?

    Kan je je cyclus een beetje volgen :)
     
  5. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja ik heb vorige keer wel een bloedneus gehad, nu niet. dus dat zegt weinig :)
     
  6. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Heb je al een tast gedaan Monic?
     
  7. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nope.. Vanochtend lichtgelig slijm.. Verder nergens last meer van gehad.. Geen afscheiding meer - wel wat waterig doorzichtig witte afscheiding bij afvegen/afdeppen. Ook geen ovu testje gedaan omdat ik niet denk dat dat nog nut heeft - gezien ik ook geen liters cervixslijm meer verlies.

    Ik ga wachten tot vrijdag denk ik :p
     
  8. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Tot vrijdag wachten? Knap als je dat volhoud haha
     
  9. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Haha ja ik snap het! Maar MamaSamm, stel mijn ei is zondagnacht ofzo gesprongen (zondagochtend hadden we voor tlaatst geklust), dan tjah.. Heeft het geen nut toch om nu te testen. Dan is vrijdag al te vroeg!

    Ik weet het niet meer :(
     
  10. water27

    water27 Fanatiek lid

    11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat je zegt.. Als je ei zondag gesprongen is is vrijdag te vroeg..
    Waarom test je niet dan weet je waar je aan toe bent. Of pas over twee weken testen als je je ei sprong later vermoet
    Lastig he sterkte
     
  11. Monic

    Monic Bekend lid

    27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja ik durf eigenlijk niet zo goed te testen.. Misschien test ik toch wel morgenochtend.. Ik weet het niet zo goed meer wat er aan de hand is..
     
  12. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Als die negatief is zou ik er toch gewoon vanuit gaan dat je nog niet zwanger bent en je cyclus, zoals bij de meesten in de eerste paar rondes, nog niet op orde is. :)

    maar ik zal voor je duimen dat je zwanger bent.
     
  13. febe

    febe Niet meer actief

    Ik had ook vaak bloedneuzen toen ik zwanger was.
     
  14. LizzyLynn

    LizzyLynn Actief lid

    16 apr 2014
    386
    30
    28
    Gelderland
    Hoi meiden,

    Afgelopen dinsdag 25 november mijn piek gehad met ovulatietesten.. Toen ook geklust en donderdag de 27ste ook geklust. Nu had ik vanochtend ineens een bloedneus. Zou veels te vroeg zijn dat er nu al "rare" symptomen optreden.. Verder heb ik noooooit een bloedneus:$

    Liefs,
    LizzyLynn
     

Deel Deze Pagina