Kinderen bevalling aan voelen komen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chrissie, 24 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

He meiden, misschien staat t hier wel verkeerd, maar ik weet niet waar ik m anders neer moet zetten..

Mijn vraag is eigenlijk of kinderen een bevalling voelen aankomen? Ik bedoel dan de kids die je al hebt ;)

Reden dat ik dat vraag is omdat mn zoontje de laatste 2 dagen ontzettend 'lastig' is.
    Slecht willen slapen overdag, hele dag mama waar ben je roepen, een echte plakkont die ik geen tel alleen kan laten. Het is de hele tijd mama voor en mama na.
    Het gedrag doet me een beetje aan een van mn katten denken toen ik de vorige keer bijna moest bevallen, vandaar mn vraag. (Ik weet wel dat katten en kids heel anders zijn, maar het overdreven aanhankelijke gedrag lijkt er zo op ;) )

Ben wel benieuwd of dit herkenbaar is, of dat mn zoontje gewoon een fase doorgaat :D

2. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Ik heb geen idee, ken het wel van dieren maar het gedrag lijkt er inderdaad erg op... tijd zal het leren!!!

Succes met de laatste loodjes...

Liefs Nelleke

3. Saartje26

Saartje26 Actief lid

19 aug 2006
    115
    0
    0
    groepsleidster
    Hengelo
    Ik hoop dat het zo is...Dan kan het bij mij niet lang meer duren....;)

Ik kan je geen antwoord geven op je vraag, maar hier is het precies hetzelfde. De hele dag is 'mama toe' en waar ben je... Slecht slapen (en dan vooral 'snachts...:x)

Maar goed, we wachten het af....:D

4. slaapzak

slaapzak Bekend lid

20 jun 2008
    777
    0
    0
    verpleegster
    limburg
    nou..ik heb geen kinderen ..maar wel honden en onze wijffie die laat mij maar niet uit haar zicht en als mijn man weg is het mannetje ook zo..of ik nu drinken ga halen of toilet of alleen even op sta om naar buiten te kijken staan ze ook naast me..
    en ook sinds deze week...
    nou mijn mini meisje moet nog effe blijven zitten...

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Idd, we wachten af.. Wel grappig dat mijn ventje dus niet de enige is die dat nu doet :)

Deel Deze Pagina