Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen dus heb hem maar hier geplaatst Even van me afschrijven hoor 10maart heb ik me ei gevoeld, rond die tijd hebben wel flink geklust Al snel voelde ik gewoon dat ik zwanger was. Echt het gevoel van ja het is raak!. Maandag 19 maart had ik ineens een flinke felle steek in mijn onderbuik dit duurde ong. 3min. Ik had een vermoeden dat het innesteling zou kunnen zijn.. Woensdag test gedaan en die was negatief, donderdag ochtend werd ik wakker en ging naar de wc een veegde bruin af, half uur later werd ik ongesteld (dacht ik) Normaal stroomt het bij mij er zo uit! Nu alleen als ik ging plassen kwam er heel donker dik bloed uit (redelijk veel) niet echt een plas. Toen ik in de pot keek zag ik allemaal kleine sliertjes?? Geen stolsels. Dit heeft 2 dagen aangehouden. Mijn maandverbanden bleven redelijk schoon. Normaal verga ik de eerste dag van de pijn in me onderbuik en onderrug en nu had ik dit maar heel eventjes en niet zo erg. Dag 3 en 4 aan met afvegen wat bloed maar heel weinig, dag 5 niks meer.. Normaal ben ik 4 dagen echt veel ongesteld en de 5de dag paar druppels.. Nog steeds voel ik me zwanger.. Me buik was in de week na de eisprong erg opgezet (zie fotoalbum) en dit is zo gebleven en ook niet meer weggegaan. Nu ben ik gisteren bij de dokter geweest, die heeft een zw.test gedaan en ook die was negatief.. Hij zei het komt weleens vaker voor dat vrouwen erg laat testen.. Hij heeft me buik gevoeld en me darmen waren idd wat van slag, zat veel lucht in. Vooral tegen de avond word de buik als maar groter. Dokter zegt dat het wel een zw. Symptoom zou kunnen zijn.. Verder moet ik veel plassen, en geen trek in eten, en misselijk.. Pfff ik weet nu echt niet meer wat ik er van moet denken!! Maandag ochtend moet ik even potje met plas bij de huisarts afgooien en dat kijken wat de test dan aan gaat geven? Herkennen meerdere dames dit?
hier ook verschillende symptomen..... maar menstruatie blijft al 1,5 week uit. Testen steeds negatief. Kan je niet helpen maar is wel heeel frustrerend. p.s. ook nog niet naar de huisarts geweest
Vervelend is dat hè!? Hoop dat je snel een positieve test hebt.. Ik weet bij mij helemaal niet wat ik er van moet denken, met die bloeding
Hey meis wou je nog whatsappe of je al duideijkheid had maar vergeten sorry. klote dat je nu nog niks zeker weet! hoop dat je gevoel het juist heeft. dikke knuff
Hey meis.. geeft niet joh! Even afwachten tot maandag! Vanmorgen weer goed misselijk wakker geworden!!
Kon niet wachten tot maandag heb net gauw test gehaald van kruitvat 2 voor 9,50 dus met een test gedaan en die was licht positief.. Morgen nog een keer testen met ochtend urine... Spannend!!!!!
Licht positief is volgens mij toch ook positief Benieuwd naar morgen! Als ik je foto zie, zie ik toch echt een zwangere buik!!