33,5 week zwanger en knobbels in borst.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Biancamv2, Nov 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hey dames, ik vraag me wat af,sinds ik 33 weken zwanger ben,heb ik in mijn rechterborst wat harde knobbels/schijfjes zitten,ze doen niet pijn, kunnen dit de melkkliertjes zijn? Maak me er best wat zorgen erover. Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben? Wie kan me gerust stellen? Gr Bianca

2. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    het KUNNEN melkkliertjes zijn.... MAAR ik zou je toch adviseren om even naar de huisarts te gaan!!!
    Denk dat hij/zij je ook het beste gerust kan stellen.... en met zulke onzekerheden moet je hoe dan ook, niet blijven lopen....

ikzelf voelde tijdens vorige bv-periode opeens een knobbel.. hier bleek het na onderzoek om een lipoom te gaan (goedaardig gezwel bestaande uit vetweefsel)...
    ze hebben het trouwens laten zitten....

Succes....

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik had ze de vorige zwangerschap op plekken waar de BH-beugel drukte (onderaan, zijkant). Toen overgestapt op een beugeloze BH, en het probleem was opgelost. Waarschijnlijk een melkkliertje in de knoei.

Dus ik zou denken dat het ook melkkliertjes zijn, die zich ontwikkelen. Maar misschien voor de zekerheid toch even langs de huisarts?

4. Dana

Dana Niet meer actief

ik heb het ook, bij mij zijn het melkkliertjes maar ik heb het wel laten nakijken ;)

Share This Page