Hi dames, Morgen moet ik naar de gyn, ben dan ca 13+5 (banner staat niet helemaal goed) meestal krijg ik dan een echo, denken jullie dat ik kan vragen om te kijken? Of is dit echt nog te vroeg? Groetjes Guusje
De kans dat ze het kan zien is heel klein en ze kan het waarschijnlijk niet met zekerheid zeggen maar je kunt het altijd vragen!
Is wel echt op het randje, maar zou het gewoon vragen. Zou me er alleen nog niet te erg aan vasthouden als het niet supersupersuperduidelijk is..
Hier was het op 14 weken overduidelijk, maar heb de indruk dat een gyn daar niet zo snel uitspraak over wil doen...
ik zou er niet zeker van zijn, maar nu ik terug kijk naar mn 14 weken echo, hadden we het toen ook kunnen zien: ene is 14 weken, andere 18+3
Ik heb morgen weer een echo ben dan ook 13.5 en ik ga t ook vragen denk ik nou heb ik over 2weken wel pretecho met 16weken maar toch haha
Spannend! Ik krijg ook met 13.5 weer een echo. Ik zou het ook wel heeeel graag willen weten maar voel me zo opgelaten om het te vragen... Ben benieuwd of ze bij jou wat hebben kunnen zien!
ik had met 13.6 een echo op de 9maanden beurs en toen kon ze het geslacht ook al zien, vond het zelf erg duidelijk ook