Jaja nu word het pas echt spannend. Vandaag 10 dagen overtijd en de test was vanochtend negatief. Vanochtend bloed geprikt en morgen kan ik bellen voor de uitslag. Damn wat is dit spannend zeg.........pffffff maar nog even volhouden
Oef spannend zeg, ik duim voor je! Ik ga morgen ook een testje doen....12 dagen overtijd... Pfff, niet meer vol te houden he? Sterkte met wachten!
Erg spannend dames, bedankt voor jullie lieve reacties. Probeer reeël te blijven ben al zo vaak teleurgesteld. Moet morgen tussen 13.00 en 13.30 bellen voor de uitslag, ik hou jullie op de hoogte.
Ik begin van de middag bellen, krijg ik het antwoord app ervoor met de mededeling dat ze vanmiddag gesloten zijn. Dus zal het morgen maar weer proberen. Wat balen dat je een neg test had, idd ook maar even langs de HA. Succes!
Ben net gebeld door de huisarts, helaas niet zwanger. Dus nu maar hopen dat ik snel begin te menstrueren, dan kunnen we de volgende ronde in!
@ienepien fijn dat je ha alsnog gebeld heeft, maar jammer dat het geen beter bericht was. Hopelijk laat een nieuwe kans niet lang op zich wachten
Geen leuk nieuws... Balen meid! Nu hopen dat je menstruatie snel komt en dan op naar een nieuwe kans!