meiden even jullie hulp cq ervaringen. ik heb sinds vanmogen last van wat bloedverlies. het is niet veel gewoon wat druppen maar toch even gerust stelling nodig hahaha. we hebben geen sex gehad dus dat kan het niet zijn. heb wel een zeur gevoel in mijn buik. wie heeft er ervaring mee en wat kan dit zijn?
dat is goed nieuws meid... Dat noemen ze het "tekenen" van de baarmoeder mond.... De boel wordt dan zacht en week en kan wat bloedverlies geven..... (niet te veel natuurlijk, anders moet je bellen...) had het bij de tweede ook.... Ga ff info voor je zoeken...
Verliezen van de slijmprop / tekenen De bevalling kan ook beginnen met het verliezen van wat slijmerig rood bloed, de slijmprop. Dit is een teken dat de baarmoedermond zich aan het openen is (ontsluiten). Dit wordt "tekenen" genoemd. Een heel klein beetje bloed (de slijmprop) is normaal, de bevalling gaat beginnen maar het kan ook nog wel een paar dagen duren. Wacht dus (in ieder geval 's nachts!) met bellen van de verloskundige tot je vruchtwater breekt of je weeën krijgt. Bel wel direct als je veel bloed verliest of het niet vertrouwt zie Alles over Kinderen: bevalling, geboorte partus weeen slijmprop verloskundige of ziekenhuis kraamhulp vacuumpomp ruggenprik verdoving inleiden
oke dan hahaha. ik heb het bij fynn niet gehad dus ik werd er even eng van. het zeurt wel dus het zou kunnen? seth zou ze er dan toch morgen zijn?? hahahha
moet ik trouwens bij vermelden dat ik dit op 29 december (verjaardag oma) had.... en dochter nog tot 13 januari is blijven zitten....... dat vind ik het rotte met een volgende zwangerschap..... de "rommels".... en niets gebeuren.... De eerste begon gewoon zonder onzin.... ik denk dat je wat ontsluiting hebt... wanneer mag je weer naar de vk? ennuhhh ik hou je in de gaten...
Ik hoop het voor je Heb bij de eerste helemaal geen voortekenen gehad dus herkende dit ook niet. Wel bellen he, als je het niet vertrouwd!
Had ik ook bij de eerste... werd ik 's ochtends wakker met bloedverlies en heel zeurderig gevoel... VK gebeld, zegt ze "ja, ga maar naar de huisarts, je zal wel een blaasontsteking hebben" die nacht om 4 uur bevallen
ik heb de gyn gesproken. die geeft aan dat het geen kwaad kan zolang als het niet meer word en ik moet haar blijven voelen dat is ook nog steeds zo. wel moet ik vanavond even komen voor een ctg. heb nu wel heel erg geregeld harde buiken dus het rommeld wel. zo nog maar even de laatste boodschapjes halen nu het nog kan want nu doet het niet zeer. vraag me alleen af of ik vriend moet laten gaan werken vanavond
Heeey!! Wat spannend allemaal, ik denk dat het echt begonnen is voor je!! Hopelijk duurt het niet te lang ik hou je in de gaten Zet hem op succes!!!! Ik zou je vriend maar thuis laten vanaaf!!!
als het een beetje mee zit heeft ie vanavond al bijzonder verlof... .... Anders zou ik hem wel gewoon laten werken hoor.... (afhankelijk hoe je je voelt)... (of werkt hij ver weg?) het gerommel kan even duren.... of weer niet..... spannend...!!!
hij is chauffeur dus hij is op max een uur van huis. maar vind het toch wel eng haha. tis even afwachten nu. ik merk wel dat ik meer harde buiken heb hoor echt vaag. maarja als ze pijn gaan doen dan geloof ik het pas
@Amfy: spannend, hoor. Kan je man wel makkelijk stoppen met zijn rit als het vanavond door mocht zetten. Mijn man is ook chauffeur en toen ik zwanger was, vond ik dat ook spannend hoe het dan zou gaan als het mocht gaan beginnen. Hij mocht hoe dan ook direct rechtsomkeer maken van zijn werkgever als er bij mij thuis iets ging gebeuren. Achteraf is het een geplande keizersnee geworden, dus had ik de rust dat hij in ieder geval thuis was. Sterkte en succes!