Goedemorgen, Wanneer is de eerste ( termijn) echo eigenlijk? Bij mijn zoontje kreeg ik 1 bij 6 weken, dat bleek veel te vroeg daarna met 8 weken 7 dagen en kloppend hartje te zien toen. Nu vroef ik me af wanneer ze eigenlijk altijd op z'n vroegste een termijnecho uitvoeren?
Hier is de eerste echo met 8 weken, termijn echo met 10-11 weken Als je eerder miskraam gehad hebt mag je op zijn vroegst met 7 weken komen.
Hier helaas alleen 1 met 9 weken.. Omdat we niet kunnen wachten, pretecho met 7 weken gepland.. De 9 weken echo is op 7 jan, na de feestdagen.. Ik vind het na negen weken ook erg lang wachten tot de 20 weken echo.. Denk dat we met 15 weken geslachtsbepaling gaan plannen. Gek dat er zo veel verschil is tussen verloskundigen.
Hier eerste echo met 10w6d. Zo veel verschil tussen verloskundigen, de vorige keer kreeg ik er ƩƩn bij 7 weken en 1 bij 11 weken. Nu lang wachten dus..
1ste echo met 6.1 (hartje gezien) 2de (termijn) echo met 8.1 3de officiƫle termijn met 10.1 nipt met 10.4 loop bij gyn
Ik heb mijn eerste echo gehad met 11+4. Dat was de termijnecho. Mijn verloskundige heeft zelf geen echoapparatuur, dus moet je er apart een afspraak voor maken. Iets eerder had ook gekund, maar ik hou niet zo van gedoe aan mijn lijf en had geen zin in een inwendige echo. Duurde best lang. De dagen voor de echo werden ook mijn ergste zwangerschapskwaaltjes wat minder, dus dan ga je toch een piepklein beetje twijfelen. Voelde wel opluchting toen ik een koprollend mensje in mijn buik zag. Ook raar om dat te zien bewegen terwijl je in je buik dan nog helemaal niks voelt.
Ik kreeg alleen een termijnecho toen was ik 9.6 weken zwanger. Daarna pas weer met 21 weken de 20 weken echo
Ik vind het zeker lang wachten. Maar het is even niet anders. Ik vind het zeker spannend. Maar dat vond ik de vorige keer ook, ook nog na de echo met 7 weken. Het blijft gewoon spannend, zeker tot de 12 weken, zo ervaarde ik het iig. Ik ga er vanuit dat alles goed zit en probeer rustig af te wachten. Gelukkig een drukke en leuke tijd in vooruitzicht.
Het verschilt echt enorm. Ik heb er 1 gehad met 6.6, 9.6, 13.0, 15.6 en dan de seo. Nu krijg ik er nog twee. Metr28 en 36 ongeveer.
Bij de eerste rond de 10 weken, want ik wist het niet eerder. Bij de tweede was ik net geen 6 weken (maar dat hadden er ook 12 kunnen zijn ivm tijdsbestek onregelmatige menstruatie - dus dan mag je als nog). Gelukkig vanaf begin af aan al een hartje gehoord/gezien.