Hoi hoi, Heeft iemand ervaring met een bloedonderzoek die de huisarts je ''voorschrijft'' ? Ik wacht al 5 mnd op mijn ongi en ben in januari bij de HA geweest. deze zei dat het 6 mnd mag duren en ik in april terug mag komen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Nu ben ik het nog steeds niet en ga ik er van uit dat ik dat bezoekje moet wagen.....Maar heb geen idee wat dat inhoudt en wat ze dan willen/kunnen zien. Hoop dat er iemand in ons midden is die dit ook kreeg.... Liefs Sylvana
hoi meid hoi meid, ik werd ook 5 maanden niet ongesteld en ben toen doorgestuurd naar de gyn ( ofja, ik eiste een doorverwijzing) en die heeft een bloedonderzoek + inwendige echo gedaan. bij mij hebben ze getest op onder andere FSH om te kijken of je niet toevallig in de vervroegde overgang was, ze keken of ik een eisprong had ( kunnen ze soms in het bloed zien), ze kunnen kijken of je PCO hebt, progestron gehalte, etc. hebben ze bij jou ook al een inwendige echo gedaan bij de gyn? ik zou zeker een doorverwijzing naar de gyn vragen. liefs daantje
Bedankt voor je reactie. Nee heb nog helemaal geen onderzoeken gehad, ik moet wachten tot april. En ik ben nog erg jong werd er gezegd....maar tis bijna april...
Laat je niet afschepen meid, met jong.Jong of oud, richtlijnen zijn er voor iedereen. Als jij duidelijkheid en naar de gyn wilt........moet je dat echt duidelijk laten blijken.........ik had ook zo'n suffige huisarts.
dan ga ik misschien toch morgenochtend een telefoontje plegen.... Denk niet dat die 3 weken nog wat zouden doen...