Grote puist/bult op wang

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dazwa84, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Sinds ik zwanger ben heb ik sowieso wat meer puistjes, maar wat ik nu toch op mijn wang heb zitten. Het begon als een klein rood plekje (puistje) maar is nu echt een grote dikke bult, en is erg pijnlijk. Na proberen uit te drukken (sorrry) kwam er wel wat troep uit, maar er zit volgens mij nog veel meer onder. Als je zo kijkt dan zie je wel een rood verdikkinkje op mijn wang zitten maar als je voelt dan is het echt een harde schijf eronder. Mijn vingers jeuken om er een (ontsmette) naald ofzo in te zetten, maar iets zegt me dat dat niet verstandig is.

Herkent iemand het? Is het typisch iets zwangerschaps achtigs?

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

het klinkt als iets wat ik in mijn eerste zwangerschap heb gehad, maar ik had m tussen mijn wenkbrauwen. (waar vrouwen uit india zon stip hebben zeg maar, was erg charmant.) ik heb uiteindelijk gewacht tot na de zwangerschap, en heb toen van de HA een flesje anti-biotica gekregen om er op te smeren en weg was hij :)

weet niet of je die ook mag hebben in zwangerschap, je kan het altijd proberen.

succes!

3. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Is het geen cyste? Dat lijkt op een mega puist, maar is toch net even anders. Inderdaad niet handig om er zelf mee aan het prutsen te gaan, beter even langs de dokter!

4. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Het kán zijn wat ik heb gehad..
    Was ook gewoon een puist maar doordat ik er te vaak aan had gezeten is er ontsteking onder gekomen. Je voelde bij mij toen onder de huid zo'n bultje zitten wat je zelfs vast kon pakken..

Volgens mij had ik toen antibiotica gekregen en ik mocht er absoluut niet meer aankomen!

Succes ermee..

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Bedankt voor de reacties! Het lijkt iets minder te worden, in ieder geval minder gevoelig. Zal er toch af moeten blijven, hoe moeilijk ook...

Deel Deze Pagina