Bloedonderzoek mogelijke oorzaak HELLP

Discussie in 'Prematuur' gestart door Baukje1985, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb de test ook gehad en er kwam een stollingsafwijking uit. En een kans van 25% op herhaling.

2. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb mij ook uitvoerig laten onderzoeken. 16 buisjes bloed werden afgenomen. Schildklier, antistollingziekten en allerlei bloedwaarden die ik zo niet uit mijn hoofd weet.
    Er is bij mij naar voren gekomen dat ik problemen heb met mijn hart en vaten en dat er mogelijk diabetes in ontwikkeling is. Hier moet ik binnenkort verder op getest worden.
    De kans op herhaling is bij mij geschat op 32% mits ik binnenkort aan de cardiofitness ga om de conditie van mijn hart te verbeteren.

3. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Schrik hier toch van....

Ik heb 8 jaar geleden zware hellp meegemaakt waarbij helaas mijn zoontje is overleden...
    Zou ik me ook nog kunnen laten testen?

Groetjes charlie

4. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Waar ik me heb laten onderzoeken (AZM) maakt het volgens mij niet uit hoe lang het geleden is. Belangrijkste is ook kijken hoe je lichaam er op dat moment aan toe is, wat ze kunnen vinden d.m.v. bloedonderzoeken en dat geeft een idee wat je in de toekomst kunt verwachten. Zowel eventuele problemen voor jezelf als wanneer je nog een kinderwens hebt.

5. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Waar Martine op doelt is het onderzoek wat ze inderdaad in het AZM uitvoeren onder leiding van dr. Spaanderman. Dit is de autoriteit op het gebied van HELLP. Dit onderzoek kun je ook alleen in dit ziekenhuis uit laten voeren. Dit kan dmv een verwijzing van je huisarts...

6. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Oke meiden bedankt voor jullie uitleg!!!!
    Ga mijn huisarts er is na vragen!

Deel Deze Pagina