Ik heb een cryo behandeling gehad, 8 dagen geleden. De cryo was 4 dagen oud, dus nu 12 dpo. Ik had vanochtend een hele mooie positieve test! Helaas stond ik vanochtend ook op met bruin bloedverlies Ook een beetje rozig verlies erbij, maar dat kan ook komen door de verdunning met Utrogestan.. Ik ben nu bang dat dit een vroege miskraam wordt. Iemand ervaring?
Hoeft niets verkeerds te betekenen, maar bij mij helaas 3 x slecht nieuws.. begon altijd met (licht) bruin.. Ik hoop dat het meevalt bij jou en dat de testen mooi oplopen! Bij mij liepen die ook af nl..
Wat zwaar lijkt me dat Willeke Liepen de testen bij jou gelijk af na het bruinverlies? Ik weet natuurlijk niet hoe de oploop tot nu toe is geweest, dit was de eerste test. Ik ga overmorgen weer testen.. hopelijk dan een knaller! Maar heb al gelezen dat dat ook niets zegt..
Ja bij mij liepen de testen af. En ik kreeg ook echt menstruatie klachten (darmen met name). Hierdoor voelde ik al aan dat het mis zou gaan. Ja maar als je testen mooi oplopen is dat best een goed teken hoor! Uiteraard geen garantie, maar dat wil dan niet gelijk een mk zeggen! Succes!
Hier ook gehad in de 5 dagen voor nod bruinverlies gehad elke dag beetje met afvegen soms iets slijmerig en een keer een klein beetje bij het plassen met wat soort van stolseltjes. Was bruinig/rozig maar ook beetje gek paarsig van kleur. Verloskundige zei telefonisch dat dit van de innesteling kon zijn en op heden niks meer gehad. In mijn geval dus tot nu toe geen slecht teken geweest! Zou ind kijken of je testen mooi oplopen en anders je proberen (nadruk op proberen haha) niet te druk te maken ook al is dat heel lastig!
Hier zijn we inmiddels aangekomen op 16 dpo. Het bruin/roze verlies is al 2 dagen weg en de testen zijn knalpositief! We zijn voorzichtig positief en hopen dat we dit kindje bij ons mogen houden!