hallo dames willen jullie even met me meedenken Ongeveer 2 weken geleden heb ik een digitale zwangerschapstest gedaan van de clearblue resultaat was niet zwanger Vandaag heb ik de gewone test van de clearblue gedaan , die waar dat kruisje in moet komen ! Nou het kruisje kwam er na 5 minuutjes ongeveer maar dan in een hele lichte vorm , ik lees overa; dat de clearblue soms negatief kan testen omdat er snel een indrooglijntje komt , ben ik nu bang dat mijn test negatief is misschien Kan ik hier nergens een foto plaatsen van mijn test ? Wie ow wie kan me een beetje helpen om me gerust te stellen ook omdat er 1.5 week geleden met die digitale ene negatieve uitslag was Gr Eileen
Dan is hij inderdaad negatief! Cb plus testen geven meestal na afleestijd een pen streep. De streep moet even breed zijn als de controlle streep. Je zou morgen een kruidvat test kunnen doen. Deze zijn veel gevoeliger. Ze zitten met 2 in een doosje en kosten 5,- Succes!!
ow en in de gebruiksaanwijzing staat na 10 min niet meer aflezen en dit was een resultaat rond de 5 min en ik moet erbij zeggen dat die andere test gewoon overdag was waar mijn urine ook niet heel donker was beetje waterig zal ik maar zeggen !! en het was dik een week voordat ik zou menstrueren misschien was die ook wel te vroeg en zelf ben ik ook al mama van 2 super kindjes en alles in mij zegt wel een beetje dat ik zwanger ben zeker omdat ik de afgelopen dagen ontzettend last heb van mijn borsten en deze test heb ik wel gedaan met mijn ochtendurine vanmorgen
Als ik even breed is maar wel licht dan zal hij wel positief zijn. Ik zou toch evenmirgen naar het kruidvat rennen en die testen halen. Zijn veel gevoeliger dan de cb test en plus testen vind ik sowieso bagger!! Spannend,laat je wat weten morgen?! Ps:je kunt een foto plaatsen als je klinkt op "plaats reactie" En dan op het paperclipje de foto uploade.
hahaha is goed dan toch maar even voor de zekerheid die van de kruidvat halen ik ga proberen die foto upteloaden alhoewel hij met me telefoon is gemaakt en misschien niet super duidelijk is en anders probeer ik even mijn camera te zoeken en sowieso laat ik morgen wat weten Thanksss for you response
Ik denk zelf inderdaad dan net 4wk. Bij 5wk zou hij al knallen! Maar eerst morgen nog eens testen voor ik je feliciteer hahaha