bloedonderzoek negatief toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lad, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik heb een vraagje, Ik heb allemaal zwangerschaps kwaaltjes, pijnlijke borsten, misselijk, geen eetlust, met honger wel misselijk. heel erg. Negatieve test gehad, en bloedtest ook negatief dus dan ben ik niet zwanger toch? een vriendin van mij zei dat je dan toch zwanger kunt zijn en dat ik een echo moet laten maken. Maar ik ga ervan uit als uit de bloedtest komt dat ik neit zwanger ben dat het zo is. Heb dit wel nog nooit eerder gehad, en de klachten die ik had heb ik ook bij mijn eerdere zwangerschap gehad. Verder gebruik ik geen pil.
     
  2. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Huh dat is echt vaag ja.. Ik weet niet of je een echo kunt laten maken maar dat is wel een oplossing idd.
     
  3. Hypnose

    Hypnose Bekend lid

    26 dec 2007
    737
    0
    0
    Zie dat je al 12 dagen overtijd bent, wat vervelend zeg!
    Wanneer heb je de bloedtest laten doen?
     
  4. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb dat afgelopen dinsdag laten doen, en vandaag de uitslag gekregen. Maar loop al 3 weken met pijnlijke borsten en moe en misselijk. net als bij mijn zwangerschap. vind het maar raar..
     
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Als je bloedtest aangeeft dat je niet zwanger bent, dan kun je ook niet zwanger zijn. Het zwangerschapshormoon moet dan duidelijk verhoogd zijn. Een zwangerschap is ook al heel snel zichtbaar in je bloed, dus ook daar kan het niet aan liggen. Met een gewone urinetest kan het nog wel eens voorkomen dat je wel zwanger bent als je test negatief is, maar dat heb je met een bloedtest niet. Dus misschien is het toch een andere hormoonkwestie?
     
  6. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    dacht ik ook al, dokter zegt dat ik moet afwachten tot volgende menstruatie tja afwachten dan maar!
     
  7. Hypnose

    Hypnose Bekend lid

    26 dec 2007
    737
    0
    0
    Nou vind het ook maar raar!

    Ik zou nog maar eens naar je huisarts gaan voor een bloedtest hoor! Misschien had je een late innesteling ofzo dat er pas later HCG vrijkwam?

    Heb je dit vaker gehad?
     
  8. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    nee dit is de eerste keer! heb ook nooit eerder deze klachten gehad tot mijn eerste zwangerschap dan.

    ik wacht nog even af, als de klachten aan blijven en geen menstruatie ga ik nog maar een keer naar de dokter.
     
  9. Hypnose

    Hypnose Bekend lid

    26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ja zeker gaan hoor. Het is raar dat je menstruatie zolang uitblijft. Ik zou gewoon morgen al gaan, dan is het toch alweer meer als een week geleden toch?
     
  10. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja dat is inderdaad waar!
    nou ik wacht deze week af en dan bel ik maar
    weer!
     
  11. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Wat je nog kunt doen is bellen en vragen naar de waarde van de bloedtest...

    Als de waarde kleiner dan 5 is en dit geldt vanaf de dag dat je ongi zou moeten worden is de test echt negatief en ben je zeker niet zwanger!
    Helaas...

    Voor de arts is er dan ook zeker geen reden om een echo te doen.. Enkel bij twijfel wordt er een echo gedaan...
     
  12. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ok bedankt! dan ga ik dat maar eens navragen!
     
  13. Gezond

    Gezond Niet meer actief

    Succes Irie!
     
  14. Lad

    Lad Fanatiek lid

    15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Nou eindelijk zijn de :evil: dan toch gekomen afgelopen dinsdag!
    Wat een rare toestand was dit!

    Maar nu weer vrolijk aan de slag! :D

    bedankt voor alle antwoorden!
     
  15. sammii88

    sammii88 Actief lid

    25 apr 2008
    149
    0
    0
    ik was 65 dagen overtijd... testen bleven negatief... naar de ha geweest en een week voor ik positief teste een bloedtest gehad en die was ook negatief...

    dus het kan allemaal

    veel suc6
     

Deel Deze Pagina