2e kindje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sunshine111, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine111

21 feb 2011
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo,
    In 2013 ben ik constant onder controle geweest van een gynacoloog i.v.m. gebruik antidepressiva. Daarom ook bevallen in ziekenhuis en 3 dagen gebleven ter controle van de baby.
    Nu zijn we bezig voor een tweede kindje en vraag ik me af hoe het nu verder gaat..
    Mag ik gelijk weer contact opnemen met de gynacoloog die ik destijds had en goede ervaringen mee had of moet ik eerst naar een huisarts of verloskundige als ik zwanger ben. Ik slik nu meer medicijnen dan in 2013.
    Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoord en hulp!

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Het ligt er aan welke medicatie je gebruikt. Maar als het zeker dezelfde medicijnen zijn als de vorige keer en er zelfs medicijnen bijgekomen zijn, dan verwacht ik dat je weer onder controle komt bij de gynaecoloog. Dus ik zou, indien je zwanger bent, contact opnemen met de gynaecoloog. Succes!

Groetjes Monique

3. sunshine111

21 feb 2011
    10
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi Monique,

Hartstikke bedankt voor je antwoord! Wat fijn dat dit bestaat! Ik vroeg me alleen nog af moet ik eerst weer langs mijn huisarts voor een doorverwijzing of kan ik de gynacoloog meteen bellen en vertellen dat ik de vorige keer ook bij haar geweest ben?
    Groetjes!

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Volgens mij kan je gelijk de gynaecoloog bellen en daar een afspraak maken. Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina