Oranje afscheiding ??? ....... HELP

Discussion in 'Zwangerschap' started by WmvSS, Jun 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    Sinds 2 dagen draag ik een inlegkruisje vanwege de vele afscheiding. Ging ik net het inlegkruisje vervangen en zag ik dat de afscheiding een soort van donkergeel oranje is :( Is dat normaal, heb geen jeuk of irritatie. Heb wel een soort van buikpijn, voelt als spierpijn, maar abosluut geen krampen.

Ben 11 weken zwanger .............

Herkent iemand dit, wat zou het kunnen zijn?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Je bent gewoon heel erg in EK stemming :D

Sorry, flauw ik kon het niet laten! Zou niet goed weten waar die kleur vandaan komt. Anders even je huisarts bellen met deze vraag?
    Die buikpijn kan wel groeipijn/bandenpijn zijn.

3. Wendyhuitink

Wendyhuitink Actief lid

Apr 12, 2012
    413
    0
    0
    Breda
    Ik heb sinds de zwangerschap ook veel afscheiding veel meer als normaal! Dit is normaal mijn afscheiding zonder inlegkruisje is gewoon wit en met inlegkruisje word het inderdaad geel dit is us normaal ls het er wat langer inzit gaat het verkleuren , je kan beter 3/4 keeper dag schoon ondergoed aan doen dat is veel hygiënischer .

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

Nov 14, 2011
    2,616
    2
    0
    Gelig is heel normaal. Oranje weet ik niet zo goed. Even voor de zekerheid aan huisarts of vk navragen?

5. Aviya

Aviya Niet meer actief

Hoe vies dit ook klinkt, even opvangen in het inlegkruisje en de verloskundige bellen, of ze er even naar kan kijken.

Jah het klinkt vies, en nee even noodzakelijk, en nee niet gaan stressen! en rustig blijven, dan kan ze door dat inlegkruisje even kijken hoe of wat.

En nee niet bezwaard voelen om dit te doen, ze hebben liever dat je 10x belt voor niks, als 1x te weinig... het gaat hun om het welzijn van jou en je kleine wondertje, goed onthouden ook voor als je verder in de zwangerschhap bent, sterkte meis.

6. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

Feb 2, 2008
    5,082
    0
    0
    Zou het even laten nakijken.
    Misschien heb je een schimmeltje of infectie.

Share This Page