zijn er bij meer mensen met 36 weken de tepels super gevoelig? hoe moet dat straks als ik borstvoeding wil geven?
ik heb al sinds week 12 overgevoelige tepels. ik gebruik nu van die siliconen compressen doe ik in de koelkast en dan savonds of wanneer ze zo extreem gevoelig zijn, doe ik ze erop. bij de prenatal gekocht voor 22 euro!
Ik heb sinds vrijdag ook heel erg gevoelige tepels, maar sinds die dag ben ik ook begonnen met melk lekken, dus ik vraag me af of het daar aan ligt? Ik heb geen idee hoe dat gaat met de borstvoeding.
Er kwam bij mij juist melk uit lang voordat ik zwanger was.. Dit stopte ongeveer met 8/9 weken zwangerschap en hierna zijn ze echt overgevoelig, mijn vriend mag er niet eens meer naar wijzen.
Ik heb het al sinds het begin. Kloven en wondjes ook. Ik ben er mee naar de huisarts geweest. Alles geprobeerd, ook medicinale zalf, maar het gaat niet weg. Ik vrees ook een beetje voor de bv (vorige keer 10 maanden zonder problemen gegeven), maar ja, ik denk dat het even doorbijten wordt en dan went het wel weer denk ik. Let vooral op dat je goed aanlegt als het zo ver is, dan valt het denk ik wel mee.