vond de pretecho een beetje tegenvallen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door setje, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    afgelopen zaterdag dan eindelijk de pretecho gehad... ik keek er echt al weken naar uit!!!

Nou lag ons ventje op zijn buik, met zn gezichtje in mn lies... 1 keertje heeft ie heel even omgekeken, en daar is dan ook snel een foto van gemaakt (zie album) maar omdat hij al zo snel weer wegdraaide vind ik hem niet echt duidelijk.

Al met al vond ik het dus erg tegenvallen, ze heeft nog wel een keer bevestigd dat het een jochie wordt en dat hij qua groei op schema ligt. Maar dat wist ik ook al van de 20-weken-echo.

Het verschil is alleen dat ik de 20-weken-echo van 90 eurie vergoed kreeg, en deze pretecho van 100 euro!!! zelf moest betalen.... Voel me er toch een beetje sip bij..... :(

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    He, dat is balen. Mocht je niet terugkomen om het nogmaals te proberen? Bij veel bureaus is het zo dat als de kleine zich niet wil laten zien, je een andere keer terug mag om het nog een keer te proberen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Balen zeg van je echo! Je verheugt je er zo op en dan valt het zo tegen.
    Wij hebben de eerste keer 3d echo een redelijke echo gehad. Het meisje ligt alleen met haar gezichtje zo dicht tegen de placenta aan dat het bijna niet te filteren was. De tweede keer 3d was het idem.
    Hebben ze nog andere dingen laten zien bv de voeten van het kindje (dat is heel schattig) of handjes ofzo? En mag jij terugkomen om het nog een keer te proberen?

Ik vind trouwens los van of het lukt met zo'n echo het ook altijd maar net afhangt wie de echo doet. De een is zo leuk en de ander een beetje saai.

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Het was opzich wel een leuke vrouw hoor, ze vertelde ook wel een heleboel... en voetjes heb ik ook wel gezien. Maar hij lag met zijn ruggetje naar boven en op zijn gezichtje... hij had er blijkbaar geen zin in!!

Nee, mag helaas niet terug komen om het nog een keer te proberen, waarschijnlijk omdat we toch het gezichtje (Ik vind dat je eigenlijk alleen vanaf de zijkant het gezicht ziet..) even hebben gezien. Wat vinden jullie van de foto? (in album)

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik vind dat ze je terug had moeten laten komen. Het is gewoon helemaal niet duidelijk. Misschien kun je bellen en zeggen dat het enorm is tegengevallen en vragen of je terug mag komen. Als het niet mag eventueel voorstellen voor een gereduceerd tarief nogmaals een echo te willen.

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik zag dat er nog iemand niet tevreden was over de pretecho... en dat was toevallig ook bij babyview. (manouk)

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0

Ik moest idd ook mijn zij gaan liggen, maar toen sloeg hij zijn armpjes ook nog eens voor zn gezichtje!!

Misschien heb ik er wel teveel van verwacht!

7. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jammer joh!!!
    Zeker zonde van het geld!!!
    Maar ik hoop dat je toch een beetje tevreden bent, omdat je het weer een keerjte gezien hebt!!!
    En een knul, leuk man!!!

8. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik zou ze bellen en zeggen dat je niet tevreden bent en vragen of je nog een keertje mag komen 100 euro is niet niks.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Vaak zeggen ze het wel heh dat het tegen kan vallen. Bij ons was het ook een onwijs gewurm en de beste plaatjes staan in mijn album. Verder was het alleen maar onduidelijk.

Heb je toevallig iets moeten tekenen voordat je die echo kreeg? Dat hebben ze soms ook heh dat zij dan niet verantwoordelijk zijn als het niet lukt en de baby gewoon ongelukkig ligt.

Wij hadden vorige week nog die 3d echo en dat lukte dus ook niet. Ze heeft toen een gewone 2d echo gedaan en dat was uiteindelijk ook waar we voor moesten betalen.
    Misschien kun je zoiets voorstellen bij het bureau waar je geweest bent?

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik vind het ook zeker wel leuk dat ik mn zoontje (hihi, wat klinkt dat al he!) weer heb gezien.

Ik zal het iig geen tweede keer meer doen denk ik. Ik moet zeggen dat die 20wekenecho veel meer indruk heeft gemaakt. Misschien ligt het ook wel aan degene die de echo doet.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jammer zeg dat het zo'n teleurstelling was...

Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe het kindje ligt en of hij of zij zich wil laten zien. Maar wel ontzettend jammer dat je geen 2e keer mag terugkomen om een beter beeld te kunnen krijgen! Al is het maar een hele korte nieuwe echo wat je krijgt om tenminste een mooie foto te krijgen!

Gr. Miranda

12. MollyM

MollyM Bekend lid

Hoi, moet zeggen dat ik je foto van het gezichtje wel heel lief vind zo met het armpje er naast. Best duidelijk hoor, wel jammer dat je het niet zo'n leuke ervaring vond.
    Mijn kindje lag ook met het gezichtje in de placenta (en nog een handje er tussen) en ik moest een keer van zij naar zij draaien. Toen lag het iets beter maar nog niet echt en toen moest ik even op staan beetje lopen en wiebelen en toen lag het heel goed. Tussen door heeft ze wel naar andere dingen gekeken (voetjes, handjes, hartje, lipje, neusje, ruggetje) dus dat was wel fijn en leuk. Je kan altijd proberen een klacht in te dienen bij het bureau, je weet maar nooit. Succes

Deel Deze Pagina