bloedonderzoek

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door veven, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veven

veven Lid

30 nov 2009
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik bij de verloskundige kwam, had ze de uitslag van het bloedonderzoek voor me.
    Ze vertelde me dat er irregulaire antistoffen zijn gevonden. Hiervoor moest ik opnieuw bloed laten prikken, om te kijken om wat voor antistoffen het gaat. Morgen krijg ik de uitslag, vind het eerlijk gezegd best spannend.

Heeft iemand dit ook gehad? De verloskundige wilde er verder weinig over kwijt, ze zei dat we de uitslag maar af moesten wachten. Nou heb ik wel wat op internet rondgekeken, maar zag daar een verhaal wat ik eigenlijk niet wilde lezen. Durf nu dus niet meer verder te zoeken naar info..

Alles is al zo spannend als je voor t eerst zwanger bent! (vind ik dan hoor)

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Zou me niet al te druk maken hoor. Kan heel veel zijn maar hoeft niet perse iets ernstigs te zijn hoor. Zeker niet op internet gaan zoeken want daar word je niet vrolijk van. Zelf ben ik rhesus negatief en dan krijg je prikken zodat je geen antistoffen gaat maken tegen een evt. positief kindje. Tegenwoordig zijn ze zover met alles op medisch gebied stel dat er iets uitkomt dan kunnen ze er vast wel wat mee om het op te lossen.

Groetjes Lysanne

Deel Deze Pagina