Zijn de kruitvat testen veranderd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hanneke88, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Toen ik van mijn zoontje zwanger was en bij mijn eerste zwangerschap wat uitgelopen is op een MA, gebruikte in de kruidvat zwangerschapstesten 2v5 en toen de urine liep kwam er al een streep te staan.
    En nu moet hij eerst helemaal doorlopen en dan komt eerst de controle streep en dan pas de andere streep.

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hoi gefeliciteerd met je zwangerschap ze zijn niet meer zo knal als vroeger jammer genoeg ik had gister op de clearblue een knal plus en met de zelfde urine een positieve maar geen knaltest van de kruidvat vroeger was de kv gevoeliger dan de clearblue maar nu echt niet meer en of de kv ook echt nog kan knallen weet ik niet

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ze drogen idd langzaam op.....naar mijn mening zijn ze duidelijk verandert

4. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    Ik heb dezelfde ervaring! Ik testte ook altijd met kv en had voor NOD al duidelijke strepen. Nu zijn ze een stuk vager, en daardoor ga ik twijfelen...

5. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik vind de KV2v5 testen ook niet prettig meer. Ik testtte "dubbel", dus met een andere ernaast. Onzin natuurlijk, omdat ik dan net zo goed die KV testen niet meer aan had kunnen schaffen. Hardleers ;)

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier wel positief 4dagen voor nod. De echte knaller had ik pas met 5 weken. Zie album

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gevoelig zijn ze ook nog vindt ik....alleen heb je wel vaker een slechte test ertussen...

Zo vaak dat meiden in paniek raken omdat de test opeens lichter is of hetzelfde. Terwijl als je met een ander merk had getest je wel een mooie oplopende rij had gehad.

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ja dat klopt, hij moet nu echt helemaal opdrogen. Ik werd er dood zenuwachtig van :)

9. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja ik testte ook later pas duidelijk positief ermee. Stond wel een streepje maar heel vaag. De knaller vd kruitvat was bij mij met 5 weken.

10. ikbenlief

ikbenlief Lid

22 mei 2013
    61
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik hoor de laatste tijd ook niet heel veel goede berichten meer over KV.

Ik heb afgelopen maandag, 4 dagen voor NOD, positief getest met de testen van Action, 2 v 1,49

11. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Begin van dit jaar knalden ze al vrij snel vond ik, en hoefde je niet te wachten op een streepje. Nu bij de afgelopen keer duurde het een eeuwigheid voor er een streepje tevoorschijn komt....en dan nog heel vaag....pas een donkere streep rond 5 weken en die deed er ook nog vrij lang over om tevoorschijn te komen.....

Ik vind ze dus erg verandert ten opzichte van een half jaar geleden....

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik teste met testpoint 2v5 een lichte streep maar toch duidelijk zichtbaar bij kv moest ik nog echt turen en die dag had ik ook al een positieve cb 1-2 allemaal op middag urine , testpoint teste op NOD knal mijn kv knalde pas op 5/6 weken

13. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Oke dan ligt het niet aan mij :) heb eergisteren een cb erbij gedaan hij gaf toen 1-2 aan en vanmiddag er nog 1 gedaan en die gaf nu aan 2-3 je word gewoon onzekerde van die kruidvat testen omdat ik ze gewoon anders ken.

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja klopt toen ik 2-3 had was de kv ook nog heel licht , pas de vk in paniek gebeld ik wou nog een keer testen met 7 weken want m'n klachten waren minder de test kon het totaal niet meer aan dat er gewoon een heel licht streepje op kwam terwijl de cb+ knalde , daarna ook het hartje gezien , voor mij geen kv meer liever testpoint 2v5

15. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook ja normaal stonden de strepen er meteen en nu komen ze heel langzaam opzetten. Mijn maag draaide eravn om want dacht dat ik na 3 posi testen ineens negatief testte

16. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vandaag helemaal in paniek omdat mijn test van vanmorgen, 14 dpo, veel lichter (bijna niet zichtbaar) is dan gisteren en eergisteren. Clearblue geeft met dezelfde urine wel nog steeds zwanger 1-2 aan

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hoi Maaike,

Ik heb met de k2v5 laatst een keer gehad dat ik met exact hetzelfde plasje twee verschillende k2v5 tests deed (uit een andere verpakking) en een flink verschil in duidelijkheid vd 2e streep! Er zit dus nogal verschil tussen k2v5 verpakkingen... van de ene verpakking vallen ze veel donkerder uit dan van de andere!

18. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Als ik het goed begrijp zijn er meer tevreden verhalen over de testpoint testen... Maar waar haal je die? Haha

19. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Redhead bij de etos en je kunt ze ook via bol.com bestellen. Ook voor 5 euro en zonder verzendingskosten!! En binnen 1 dag in huis. ;)

Trouwens dacht toch echt gelezen te hebben dat 2v5 kv testen hetzelfde zijn als de 2v5 van etos. Ze komen toch van dezelfde fabrikant, waarom zou daar dan verschil in zitten? Iemand die hier een antwoord op weet...?

20. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Dames als ie van kv vlekt gelijk vanaf het begin is niet al te best denk ik? Hebnog 1 digitale liggen van cb..maar die wilde ik eigenlijk gebruiken als ik positief test met kv.. Maar ben al overtijd me nod was vrijdag, me cyclus werd eigenlijk alleen maar korter..

Ben zo bang voor teleurstelling maar aan de andere kant heb je wel duidelijkheid! Help! Iemand wakker?:p

Deel Deze Pagina