Zo stel ik nooit een vraag en zo stel ik er 2 in een ochtend Ik slaap sinds 36 weken al slecht maar sinds de laatste dagen echt heeeel slecht..mede omdat het rommelt in mijn buik, nog slecht kan draaien en s nachts gewoon vol energie zit en vaak moet plassen! Vannacht van 4.30 tot 8.30 heerlijk geslapen daarvoor helemaal niet...nu ga ik vanmiddag toch lekker een tukje proberen te doen want ben ontzettend brak nu.. Nog meer meiden die zo ontzettend slecht slapen? En is er iets aan te doen of zijn het toch echt de 'beruchte' laatste loodjes? thanx!!
Heel herkenbaar! Kom heel slecht in slaap en áls ik dan eindelijk slaap, word ik overal wakker van... En kan dan ook uren wakker liggen. Zodra man naar z'n werk gaat, kan ik vaak nog even een paar uurtje maken. Heb al vanalles geprobeerd, maar vrees dat er weinig aan te doen is.. Probeer 's avonds voor het naar bed gaan wel lekker te ontspannen. Merk als ik druk m'n bed in ga, er van slapen helemaal niets terecht komt!
Ik slaap ook vreselijk slecht Ik slaap op zich wel heel makkelijk maar ik word echt óveral wakker van! Ben overdag ook doodmoe, maar zelfs als ik overdag in de gelegenheid ben om even te slapen slaap ik niet echt lekker.... De gouden tip is meer dan welkom
Ik slaap ook heel slexht om alles wordt ik wakker heb soms gewoon harde buiken in me slaap. .. En moet nog even sterkte meiden
Hier ook iemand die al een hele tijd slecht slaapt en het word alleen maar erger. VK zei van de week dat het toch bij de meeste wel op het eind voor komt dat je slecht gaat slapen. Natuurlijk moet je veel naar de wc en het omdraaien is ook een hele opgaaf. Helaas weinig aan te doen. Probeer overdag wat slaap in te halen. Hier vannacht ook weer een drama dus ga vanmiddag ook weer even liggen. Maar oh zo herkenbaar wat kun je je brak voelen he!