Leuk vestje! Ik zou er iets kleurigs onder doen, roze-perzik-achtig bijvoorbeeld (geen idee hoe die kleur heet) en dan met een donkere skinny jeans. Maar volgens mij kan het met best veel dingen.
Leuk vestje! Heel makkelijk te combineren. Kan met bijna alle kleuren. Pastel kleurtjes, felle kleurtjes, neutrale kleurtjes. En inderdaad met een leuke skinny en stoere gympen!
Wit of beige zou ik niet doen, maakt zo flets. Rood en roze lijkt me het mooiste er onder. Maar blauw kan ook heel goed.
Op een kokerrok met pumps is ook nog een optie...de nette variant zeg maar. Kan idd casual en netjes gedragen worden.
Hier dacht ik ook aan. kokerrok hoeft niet persé, kan ook gewoon een kort zwart rokje. Maar idd een leuk kleurtje eronder is ook wel leuk.
Ik heb hem bij Otto gekocht! Zag hem op een plaatje, heb hem besteld en pas later bedacht ik me wat ik er in hemelnaam onderaan moest trekken Maar bedankt voor alle reacties! Ga eerst maar eens op jacht naar een pastelkleurig shirt, durf namelijk nooit zo goed met felle kleuren aan de gang, watje dat ik ben haha