4 maanden oud en 12 uur doorslapen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sill, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Mijn kleine man slaapt soms het klokje rond. Kan ik dat gewoon zo laten of moet ik hem écht even wakker maken na 10 uur?

Liefs.
    Sill!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waarom zou je dat willen doen? Als hij lekker slaapt, vooral lekker laten slapen. Mijn zoon sliep met 15 weken 12 uur achter elkaar en dochterlief was 18 weken. Prima!

3. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    mijn dochter sliep vanaf 7 weken an 19 tot 7! Gewoon lekker laten slapen!

groetjes Ylona

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier sliep de oudste ook al vroeg door, die zat daardoor met 10 weken op 4 flessen omdat ze sliep van 7 tot 7 .

Was allemaal wat aan de vroege kant, maar omdat ze goed groeide en zich er goed bij voelde enzo, was het geen probleem.
    De oudste sliep overigens amper overdag, dus die had die lange nacht ook écht nodig...

De jongste was ietsje later, maar sliep ook met 4 maanden van 7 tot 7.

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Helemaal niks aan doen en van genieten ;)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje slaapt ook het klokje rond.. niks aan doen, lekker van genieten :p

7. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.252
    1.010
    113
    Zuid-Holland
    Heerlijk als ze zo lang slapen!! Doet mijn dochter al vanaf 3 maanden oud, zo lekker! En ze groeit goed, slaapt goed....lekker op 4 flessen!

8. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    prima hor, deed onze meid ook na 2 mnd! Helaas komt er af en toe wel een fase waarin het niet meer zo is!

9. fafje

fafje Niet meer actief

mijn zoontje ook al vanaf 12 weken van 21 tot 9...heerlijk laten slapen!, dronk supergoed en groeide ook enorm!

inmiddels is het al een hele tijd van 19 tot 7/8

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier sliepen beide kids ook heel vroeg al klokje rond. Zolang ze goed helder zijn is het niet erg zeiden ze op het cb. Het enige wat je niet moet doen is rekken op die leeftijd bij zo'n lange rust. Heeft je kleine een keer een 5 voeding nodig dan ook gewoon geven.

Maar in mijn ogen is dat logisch.

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Be Happy and Enjoy! :) mijn zoontje sliep pas met 1jr door de nachten en al die tijd ervoor sliep ie pas 10u avond, nachten steeds wkkr en alleen met zijn buik op mijn borst willen liggen etc. lkkr laten liggen en geniet ervan :)

12. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home
    Dankje voor de reacties!!

Ik begon beetje te twijfelen, in mijn omgeving reageerde ze er fel op.. grr.. Ik vond het ook wel goed zo..

Maar toch maar even gecheckt bij de professionals van zp!! :d

13. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Idd :D heerlijk laten slapen hier wou mijn dochter gelijk al 7 uur doorslapen in de kraamweek maar de kvz werd heel boos toen we een keer door de wekker heen hadden geslapen en haar dus per ongeluk 7 uur hadden laten slapen... Het wakker maken om de zoveel uur hebben we 2 weken zo gelaten omdat ik ook moest kolven 's nachts maar bv is helaas niet gelukt en toen hebben we haar door laten slapen. Rond de 2 maanden sliep ze 11 uur achter elkaar en rond 3 maanden van 20.00-8.00 Nu slaapt ze soms zelfs van 20.00-8.30 maar langer laat ik haar niet slapen dan eerst er uit voor een flesje en na een half uur weer slapen...

We hebben gewoon een lekkere dikke (letterlijk dik ;)) slaapkop ;)

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Heerlijk he:D

Mijn dochter is iets jonger...maar slaapt van 20 tot 8! Waren ze boos op het cb, want ik had haar eerder moeten wakker maken!
    Ja hoor, tuurlijk! En dan...want als ze honger heeft, dan wordt ze echt wel wakker hoor! En deze kleine eigenwijze gaat echt niet drinken als ze geen honger heeft ;)

Lekker van genieten zo lang het duurt, want er zullen vast nog pitige nachten volgen ;)

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.496
    13.968
    113
    Vrouw
    Met 2 weken sliep meneer hier door van 23.00-08.00 en 2 weken later sliep hij het klokje rond, soms wel 14 uur achter elkaar! Kreeg van het cb alleen maar te horen dat ik er van moest genieten en dat doe ik nu nog steeds. Momenteel slaapt meneer van 20.00-10.30 en geniet dan ook elke dag! Ben namelijk bang dat het een keer over zal zijn. Als je zoontje honger heeft dan wordt hij vanzelf wel wakker hoor.
    Mensen reageren inderdaad soms wat negatief of verbaasd, maar als je verder vraagt blijkt juist vaak dat ze zelf kinderen hebben die om 06.00 oid wakker worden en dat men dus iets wat jaloers is. Maar alsof jij wat aan de slaaptijden van je kind kunt doen, je hebt nu eenmaal geluk en geniet er van!

Deel Deze Pagina