Wij hebben zaterdag een vruchtwaterpunctie gedaan, en we zijn nu enorm zenuwachtig over de uitslag.... wat er ook uit zal komen, ik hou van me kind, maar ik wil gewoon die onzekerheid niet meer voelen, en weten waar ik aan toe ben...... wie is er nog meer aan het wachten
Ik ben niet aan het wachten, heb het gelukkig al achter de rug. Maar ik weet dus hoe k*t het voelt. Heel veel succes meis! Ik duim voor een goede uitslag.
Hier afgelopen mei in die spanning gezeten, helaas was het zeer slecht nieuws en hebben wij besloten afscheid te nemen van ons zoontje. Ik snap/begrijp dat je zegt, ik houd van dit kindje en wil het laten komen... maar laat je wel heel goed voorlichten over mogelijkheden en onmogelijkheden van de gezondheidstoestand van je kindje. Dan ben je in ieder grotendeels voorbereid op wat er straks op je af gaat komen. Ook ik heb altijd zo gedacht, alleen onze privé situatie was dusdanig heftig veranderd dat ik anders ben gaan denken (voorafgaand aan VWP) en door de uiteindelijke uitslag (trisomie18) en de privé situatie (had twee dagen voor de slechte nekplooimeting mn partner met een hartinfarct naar de IC moeten brengen) Dus voor ons was de keuze "snel" gemaakt. KLinkt heel koud en rationeel, het maakt de emoties niet minder heftig hoor. Ik hoop dat je snel meer hoort over de VWP en hoop dat het alleszins mee mag vallen! Veel sterkte!
Ik ben nu 33 weken zwanger, dus er is geen andere optie.... Ons kindje heeft een afwijking aan de 12 vingerige darm ( wat met een simpele operatie kan worden opgelost ) Maar er is een kans dat dit hoort bij een syndroom (down) - voor de rest is er helemaal niks gevonden, en de kans dat ons kindje indd down heeft is klein, maar wel aanwezig. - me leeftijd heb ik in ieder geval mee, ik ben 25 jaar - voor de rest is het afwachten op de uitslag van de punctie, de ene dokter zei, je hebt 20 % kans dat je kindje het down syndroom heeft, de volgende ochtend, zei een andere dokter 40 % dus we weten het gewoon echt niet meer .... Het kindje is zoooo welkom, maar we willen heel erg graag weten waar we aan toe zijn, want mocht het kindje down hebben, dan zet het je leven wel even op zijn kop
Hoe gaat het nu met je? Ik heb zelf net een topic geplaatst..ik moet dinsdag een vlokkentest. Gaan hele spannende tijden worden voor ons. Ik heb fijne ervaring hier op het forum, vooral het delen van de spanning. Wanneer verwacht je de uitslag? Sterkte! Muisje
Hoi hier gaat alles heel goed, ik ben nog steeds aan het wachten op de uitslag, en dat is echt killing :S ik sta er mee op en ga der mee naar bed ik heb zaterdag de vruchtwaterpunctie gedaan, en tot op heden nog niks gehoord .... Hoop echt dat ze gaan bellen vandaag!!
He bah! Dat is echt killing zeg misschien gewoon zelf bellen? Dan hoor je hopelijk in ieder geval of de uitslag vandaag komt of na het weekend?
vandaag dus maar zelf heen gebeld, en op dit moment konden ze nog niks zeggen, we kunnen in de loop van de middag nog worden gebeld, en anders maandag zowiezo ....... zucht
Nou echt balen! Ik duim voor je dat je vandaag nog iets hoort. En natuurlijk voor een goede uitslag Sterkte meid!
in het amc amsteram , ik moet maandag heen voor controle dus kunnen ze het gelijk vertellen als ik het vandaag niet hoor
BIj mij is de vlokkentest 2 maal mislukt en ik mag nu maandag voor de VWP. 25% op ernstig ziek kindje (1ste kindje met 1 jaar verloren). Ik hoop dat de uitslag snel komt, maar aangezien het geen chromosoom onderoek is maar DNA, duurt de uitslag nog langer dan normaal.Het zijn dus een paar stressvolle weken!
Jeetje wat erg meid hopen dat jullie dit keer beter nieuws krijgen! Ik krijg de uitslag vandaag of maandag .... En dan krijgen we te horen of ons kindje het down syndroom heeft aangezien er een afwijking werd gevonden aan de 12 vingerige darm! De kans is klein maar aanwezig.... Afwachten maar ... Balen dat het voor jou zooooo lang moet duren
vandaag de uitslag gekregen en de kleine is helemaal in orde geen syndromen of wat dan ook, we zijn echt heel erg opgelucht xxx
Nou indd ben echt blij dat ze gebeld hebben morgen aan de kinderchapange want me vriend is jarig , dus dubbel feest nu we weten dat het goed zit