Hier ook wel eens mis geprikt. Kan gebeuren, toch?! Aan de buitenkant zie je niet precies waar elk adertje of zenuw loopt, kan iedereen overkomen. Wat een onzin om te roepen dat je dan maar meteen een klacht moet indienen, kom op! Het is vervelend, maar geen drama...
Ik had het niet bij bloedprikken, maar na mijn ruggenprik tijdens mijn tweede bevalling. Die plek heeft een paar dagen vreselijke pijnen gegeven en dan doorstralend naar mn nek en onderrug. Las dat het erbij kan horen
Na de bevalling kreeg ik een extra infuus en de verpleegster zei al dat prikken niet haar sterkste kant was..oke dat kan,maar doe het dan alsjeblieft niet op mij. Na diverse pogingen heb ik haar gevraagd om een collega te gaan halen of wie dan ook omdat het nu toch wel heel erg vervelend begon te worden en ik net van onder was gehecht dus het even had gehad met die naalden...mijn toon was ook niet meer zo vriendelijk.. Nee ik heb ook geen klacht ingediend,ze was erg lief en begreep me en kwam zelf met een kopje koffie aan daarna.... Shit happens... Ik zou wel even comtact opnemen om het te melden dat het ook in de computer staat en ze het de volgende keer weten..