Vanmorgen toch getest na afgelopen maand aflopende testen en een vmk. De test van vandaag (bovenste) was de C streep al doorbroken en de T streep dus ook. Maar lijkt nu dus lichter. En dan komt gelijk mijn angst dat het weer mis gaat.
Ik zie het juist bijna geen verschil. Vanwaneer is de oude test? Als die van gister is, is het logisch dat de testen er zowat hetzelfde uitzien. Komt vast goed allemaal, alleen wat geduld hebben
Ow beginnen deze strepen ook al. De controlestreep is idd ook lichter een doorbroken. Je zou er nog 1 kunnen doen, voor je eigen gemoedsrust. Kosten toch geen drol.
Denk dat t gewoon een mindere test is qua kwaliteit.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Dit is echt niet leuk he?!
Ik zie geen verschil! Heb ook twee vmk gehad in april en in mei probeer op een gegeven moment ook te stoppen met testen! Zwanger is zwanger!!
Ik zou hier ook kriebels van krijgen. Babykriebels! De testen van de Action zijn gewoon niet zo mooi is mijn ervaring. Je bent 'gewoon' zwanger! Gefeliciteerd!
Ik ga je ff een schop onder je hol geven hoor Dan krijg je uiteindelijk bij de volgende test weer 2 mooie knalstrepen...... Helaas betekent ook dat niet dat je over 8 maanden een mooi wonder in je armen hebt! Ik snap de angst voor weer een vmk, maar knalstrepen zeggen helaas ook niks. Testen lekker aan de kant gooien en gaan genieten van het zwanger zijn en op naar de eerste echo
Dikke positieve streep, stop met testen het maakt je alleen maar gek. Je bent zwanger en de echo kan je het beste duidelijkheid geven! Ik weet hoe moeilijk het is ik heb ook getest tot een knaltest en ben er tot zover mee gestopt omdat ik mezelf ook gek maakte. Gefeliciteerd
Thanks lieve dames. Had ook echt wel die schop onder mijn hol nodig Mijn man noemde het net zelfs een obsessie worden. En hij heeft gelijk. Ik mocht net de laatste test doen. Dit was met lichte urine en nu ineens een donkere streep. Dus ik kap, kom niet meer in de action, verstop mijn portemonnee en ga op mijn handen zitten tot 5 juli
Gefeliciteerd! Super mooie testen en hartstikke zwanger...op naar de eerste echo. Dat het maar heel snel 5 juli mag zijn
Heel goed! Niet meer testen hoor! Het kan je nu alleen nog maar onzeker maken. Succes mer wachten. Ik weet hoe slopend het is!
Ik denk dat het bij jou het hook effect was Te hoog hcg voor de test waardoor ie lichter uitvalt. Als je nu lichtere urine hebt was het minder geconcentreerd en daardoor zit er minder hcg in. Lekker genieten van deze knaller en op naar een mooie echo Gefeliciteerd!!
Nee, daar is het nog te vroeg voor. Ze heeft iedere dag getest en nog geen knaller gehad. Dan kan nog geen hook-effect hebben. Sowieso is dat vrij uitzonderlijk (als niet onmogelijk) bij 4 weken.
Dus ook niet voor waxine lichtjes naar de action of iets dergelijks Idd lekker genieten nu en aftellen naar de echo
Liggen er nog een stuk of 100 van Heb afgelopen week alle mogelijke verzinsels gehad om naar de action te mogen damn best zielig eigenlijk
Vind dat niet zielig. Zo'n oplopende test is het enige houvast dat je hebt. En ik zou lekker testen als je dat wil. Je hebt nu nog geen knaller gehad. Daarna moet je wel echt stoppen.
Die knaller zal er vandaag vast zijn als ik de testen van gisteren zo zag. Maar nee ik stop er mee. Nu wachten tot 5 juli en duimen dat er een hartje klopt. Thanks voor de reacties allemaal!