bloedprikken nuchter en daar over domme vraag sorrie

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanJenA, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik prik eens per maand voor mijn hashimoto, en ik mag dan ook alleen maar mijn med innemen met wat water. Niks anders.

Maar ik ga altijd direct smorgens de deur uit, soms moet ik een half u wachten eer ik aan de beurt ben, soms direct aan de beurt. Maar ik ben snel weer thuis en ga dan lekker aan de koffie en mijn ontbijt.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hangt er vanaf waarom je bloed moet laten prikken. Meestal mag koffie en thee zonder suiker en melk wel en water ook. Een enkel geval mag dat niet. En geen liters maar gewoon 1 glas water of 1 kopje thee zonder iets is over het algemeen echt geen probleem.

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Nuchter is ook geen water...

Dus niets. Je tanden poetsen mag wel, een slok water kan ook geen kwaad, zelfde id als je pillen in moet nemen(alleen als he daar toestemming voor hebt)

Ik zou zeggen dat smintje geen kwaad kan maar zou het niet doen.;)

4. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    tis gelukt hoor :D
    1 slok water op thats it
    ben meteen met zoon naar school brengen naar de bloedpost gegaan das dr langs dus wel handig!!!'
    enigste was dat mn dochter dus mee moest en die dus mega veel deed huilen omdat zei vorige week is geprikt :(
    en volgende week nog een keer moet :(
    dus die zal wel hebben gelinkt met toen bij haar bloed prikken of hebben die kleintjes dat nog niet :(

in ieder geval bedankt voor alle reacties!!!

5. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Dit mocht ik absoluut niet, ik mocht met moeite mijn medicatie innemen met een klein slokje water.
    Dus het zal van het onderzoek afhangen, dus als je niks weet zou ik alleen tanden poetsen en inderdaad uitspuugen (zo doe ik het zo wie zo altijd trouwens) en verder niks... en dan een boterham meenemen voor na het prikken.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik mag ook nooit van te voren koffie of thee.

7. giraf

giraf Niet meer actief

Hihi, wat zei de dokter daarop? :D

Deel Deze Pagina