Divers standjes / mama visolie compleet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jongemama1, 27 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Welke standje zou het echt helpen om zwanger op de goede richting te worden? Welke vitamine capsuls merk? of maakt het juist niet zoveel uit eigenlijk? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig hoor.

2. Lieve93

Lieve93 Lid

7 apr 2015
    83
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hoii,
    Ik zit in ronde 1 ben ook nog erg nieuwschierig haha maar enorm ingelezen al .. (controle is alles haha)
    Je leest veel op internet dat de missionaris eigenlijk nog het beste is.. ook lees je veel dat je daarna met een kussentje onder je billen even moet blijven liggen. Aangezien we in ronde 1 zitten doe ik dit nog niet.. we blijven zowieso altijd wel even liggen om te knuffelen dus ik wacht nog ff met de kussentjes enz. ;)
    Ik slik zelf Foliumzuur met vitamine D van Davitamon.. Ik vond in de kruidvat smelttabletjes met pepermunt smaak.. deze zijn ook wel handig zelfde blister als de pil..staan de dagen ook op enz.

Weet dus niet wat het beste is en of het uitmaakt welk merk je slikt maar kan allicht mijn 'plan de campagne' delen ;)

Ben je zelf ook bezig met zwanger worden?
    x

3. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

ik wil niet te veel bezig zijn met zwanger worden of niet te veel expres bezig haha. Alleen ben ik gewoon normaal nieuwsgierig of wij sneller zwanger kunnen worden op zo'n snelle manier? Ik zelf slik nog altijd davitamine met visolie maar ben niet echt zo top bezig maar ik kan t gewoon genieten is beter dan teveel op de eisprong en seksen te richten haha. Wie weet t over een paar maanden. Als ik snel zwanger wil worden dan wil ik wel op de snelste manier doen... ehmm wel moeilijk he.. altijd risico altijd teleurstelling daarom ben ik nieuwsgierig naar jullie ervaringen allemaal wat de snelste zwangerschap betreft

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Volgens mij vrouw onder, man boven. ca 10 min blijven liggen met benen omhoog ( na de seks)
    Ik gebruikte davitamon mama compleet.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    standjes e.d. maken weinig uit. gezond leven daarentegen natuurlijk wel, maar ook het ondergoed van de man is belangrijk (dus niet van die hele strakke dingen waardoor de zaadjes te warm worden)

6. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Het schijnt dat het standaard standje " missionaris" het beste werkt als je zwanger wilt worden. Ook lepeltje-lepeltje. Op z'n hondjes schijnt ook goed te zijn (als je daarna maar wel snel gaat liggen, anders gaat alles eruit :p )

Om de dag vrijen is genoeg :), of wist je dit al?

Verder maakt het echt niet uit welk merk vitamine pillen je neemt. Huismerken zijn evengoed als A-merken (is onderzocht :))

Daarnaast kun je ook voorzorgsmaatrelen nemen zoals Beckje hierboven schrijft. Gezond eten, geen strak ondergoed voor de man....

7. Lien26

Lien26 Actief lid

5 jul 2011
    355
    0
    0
    Ik slik Gravitamon, op advies huisarts.

8. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Toen we een kindje wilden hebben we de eerste twee rondes gewoon missionaris gedaan. Ik heb een gekantelde baarmoeder en hoewel de huisarts heeft gezegd dat dit niks uit maakt, hebben we de derde ronde toch consequent voor een ander standje gekozen (doggy-style). Toen was ik zwanger. Tja, het is niet bewezen dat het zo werkt of dat het iets heeft uitgemaakt, maar we proberen het nu weer. ;)

Deel Deze Pagina