Hoi allemaal! Mijn liefje en ik zijn alweer ruim 30 dagen bezig met onze 1e IVF poging. Ondertussen zijn er al 4 eitjes redelijk goed gerijpt en vindt de punctie waarschijnlijk woensdag plaats. Ik maak me echter zorgen om bruine afscheiding waar ik al ongeveer 5 dagen last van heb. Het wordt niet minder en is wat waterig. De gyn. vindt er niet veel van, maar ik ben toch bang dat er iets niet goed is. Zijn er vrouwen met dezelfde ervaring? Op internet lees ik alleen maar over bruinverlies na de punctie of na de terugplaatsing, maar bij mij is het dus daarvoor. groetjes Daan
Door de hormonen kan je baarmoederslijmvlies extra dik en goed doorbloed zijn... kan dus zijn dat je afscheiding hierdoor meekleurt (was bij mij in elk geval wel het geval...) Als je gyn al aangeeft dat het niets betekend, dan is dat waarschijnlijk ook zo. Wel vervelend dat je er ook last van hebt... Succes met de komende punctie en terugplaatsing.. !! Hopelijk is het gelijk raak!!
O wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Bedankt voor je reactie. Nu maar hopen dat dat ook de reden is. Zijn er nog meer vrouwen met deze ervaring?
Ik ben al een beetje gerustgesteld door de eerste reactie, maar ik zou graag willen weten of er nog meer vrouwen zijn die dit hebben gehad. Komt dit bij nog iemand bekend voor?