Ik ben vanaf maandag ongesteld geworden.. althans dat dacht ik!! Maandagavond wat bloed met afvegen en vandaag en gisteren wat bruinverlies en af en toe ook wat bloed met afvegen. Ik weet nu ook eigelijk niet of dit nu echt mijn menstruatie is en ik al opnieuw moet beginnen met tellen... Dit is de eerste keer dat ik bloed/bruinverlies heb na het stoppen met de pil (maandag was dag 65). Alvast bedankt!!! xxxxx
ik begin altijd te tellen zodra ik bruin verlies... fijn dat je menstruatie er eindelijk is he? na 65 dagen.. liefs
Bij mij is het roze/rood (afgewisseld met bruinverlies)... alleen niet zo heel veel!! Ik had het inmiddels wel erger verwacht, maar misschien komt dat nog.. bedankt voor je reactie!! Saskia1982
@ingef ja, zeker fijn.. alleen nog zo onduidelijk. Ik heb niet echt een duidelijk ongesteldheidsgevoel.. toch heb ik al wel 3dagen roze/rood/bruinverlies!!!
Ben hier ook wel heel benieuwd naar! Heb sinds gisteren (dinsdag) bruinverlies, nog niet echt rood bloed gespot enkel licht bruinverlies. Is ook echt niet veel kan me prima behelpen met een inlegkruisje. Vandaag nog steeds geen rood bloed en eigenlijk nog minder bruinverlies dan gisteren... Is dit nu het begin van men menstruatie of toch een late innesteling??? Is ook men eerste ronde sinds ik gestopt ben met de pil en zit nu op dag 42. Hopelijk krijgen we hier snel enkele reacties want vind het toch allemaal een beetje ingewikkeld hoor! Groetjes Joke
Ja inderdaad super vervelend... Ben echt aan het twijfelen om toch even morgen ochtend te testen om wat zekerheid te hebben maar als het dan toch mijn ongi is is het zo dom hé... Laat nog eens iets horen hoe het voor jou verloopt! Veel succes verder met het zwanger worden! Groetjes Joke
@ jojogirl88 Ja.. ik dacht ook aan testen, maar ergens denk ik dan ook weer... bloed/bruinverlies dan is er waarschijnlijk geen sprake van een zwangerschap. Ik heb alleen ook wel eens gelezen dat vrouwen wel wat verlies in het begin van hun zwangerschap hadden.. Toch had ik 2weken geleden precies mijn vruchtbare slijm gehad, dus zou dit gewoon mijn ongi kunnen zijn. Laat ook even weten hoe het bij jou verder gaat?? En testen is nooit dom, je hebt dan zekerheid... succes
Ja ik heb ook 2 weken geleden vruchtbaar slijm gehad dus had mij ook gewoon aan men ongi verwacht maar het wil gelijk niet doorkomen denk dat ik toch even ga testen morgen ochtend dan ben ik het zeker, tenzij het dus deze nacht echt nog doorbreekt dan heb ik nog weinig hoop voor deze ronde. Heb een vriendin en die is gewoon nog 3 maand ongi geweest terwijl ze dus eigenlijk al zwanger was dus ik schrik van niks meer Ik laat zeker nog iets weten! Wel tof dat we zowat dezelfde ervaringen hebben
Ja fijn om er over te kunnen kletsen en ervaringen te delen... nu nog hopen dat anderen antwoorden voor ons hebben, hihi!! Succes met testen morgen... ik zal voor je duimen (maar ik heb er een beetje een hard hoofd in... de kans is klein) maar aan de andere kant de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Ik dacht echt de hele tijd dat ik nu zwanger zou zijn en sinds mijn ongi min of meer is doorgebroken is het gevoel helemaal verdwenen:x.. xxxx
Heb niet hoeven testen deze ochtend, heb mijn ongi nu echt wel goed door gekregen Op naar de volgende maand! Groetjes Joke
Hey meiden, Bruinverlies is oud bloed en hoort bij de vorige menstruatie, pas als je helder rood bloed verliest kan je spreken van een nieuwe menstruatie/cyclus en vanaf daar telt dus dag 1. Oud bruin bloed kan wel een aankondiging zijn van je nieuwe menstruatie, maar dan moet je echt nog niet tellen want dat ga je ook verkeerd uitkomen met het berekenen wanneer je ei is. Succes met zwanger worden meiden! Knuf, Dreamygirl
Ik heb idd ook begrepen dat alleen rood bloedverlies telt als dag 1. Heb regelmatig meiden gesproken die 4 dagen voor hun nog al bruinverlies hebben, maar beginnen ook te tellen vanaf het moment dat het echt rood is. Voor mij was die dag helaas weer vandaag. Heel veel succes allemaal
Vanaf maandag had ik al wat bloedverlies, maar dat wisselde af met bruinverlies!! Ik had nu ook mijn vluchtbare slijm herkend en precies 2weken daarna kwam dit, terwijl ik totaal geen idee had wanneer mijn ongi kwam (aangezien het de eerste keer na het stoppen van de pil was). Vanaf vandaag is het echt duidelijk mijn ongi, want het is een stuk heftiger geworden... pfff.. (hihi).. xxx bedankt voor al jullie reacties (ik heb ronde 1 ook achter de rug, op naar ronde 2)