Scheren

Discussion in 'Gezondheid' started by Karagoz, Apr 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Meiden ik zit met een groote probleem.
    Ik kan niet meer scheren. Me buik is al zo groot dat ik het niet meer kan zien. Ik ben toen voer gegaan op ontharingscreme maardat is ook niets. Nietalle haren gaan weg en ik bener allergisch voor.

Heb al geprobeerd met een spiegel maar lukt ook niet en mijn man vind het geen goed idee dat hij het zelf doet. En hoe moet het straks als je gaat bevallen en je moet je nog scheren?

Meiden help me!!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje, dat lijkt me lastig. Kun je het niet op de tast proberen? En anders je mannetje lief aankijken...

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Dat heb ik al geprobeerd maar dan bloed ik zo erg.

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Sja, dan vrees ik dat er niks anders op zit. Het is scheren of met creme.

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    mocht het echt niet meer lukken en je man wil/kan het niet dan is er niets aan de hand, mocht er geschoren moeten worden (bij b.v. een keizersnede) dan doen ze dat in het ziekenhuis voor je.
    het voelt misschien niet erg prettig maar het is dan niet anders en als het zover is dan kan het je helemaal niets meer schelen hoor!!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Heb toevallig gisteren tegen mijn hubbie gezegd dat als het straks zover is, en ik mocht het niet zelf meer kunnen, hij toch mooi mag inspringen, hahaha. Heb zo een hekel aan een harige doos.

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik kan het allemaal ook niet meer zo duidelijk zien daar, maar ik doe alles gewoon op gevoel, en meestal lukt het nog best aardig (geloof ik)

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Een tondeuse misschien? Die ga ik ook kopen. Want mijn vriend durft het niet zo goed en ik zelf kan er nu helemaal niet meer tegen om daar te scheren.
    En een tondeuse maakt de haartjes heel kort. Dat is tenminste iets. :)

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

maar dan moet je toch ook kijken ho je moet scheren met een tondeuse?

10. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

Jun 22, 2005
    5,245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik had dat probleem ook en ik heb mijn doos gewoon helemaal kaal geschoren. Jammer dan...
    Maar geen haren voor mij hoor...

11. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Misschien dat met een tondeuse je man het wel durft? Omdat hij je dan niet kan snijden.

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

zo denk ik er ook over maar het lukt gewoon niet. Ik krijg er buik pijn van en soms dan wordt ik zo moe van het proberen dat ik het dan gewoon opgeef.

13. Batchie

Batchie Fanatiek lid

Apr 6, 2006
    1,002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik moet het nu elke dag doen :eek: snap er niks van normaal was het 1 a 2x per week maar mijn haartjes groeien zo snel aan.. ook onder me armen.. word er helemaal gek van :(

14. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi hoi,

Bekend probleem, dat scheren. Ik doe het op gevoel en tast; ik gebruik voor de bikinilijn geen schuim, maar een nieuw mesje; die is zo scherp dat het best netjes wordt. Mijn benen maak ik nat en smeer ze onder de douche in met wat sop en gebruik dan ook een scherp mesje; tot nu toe hoef ik daar nog niet heel erg voor te bukken. Met het mooie weer zullen we trouwens alleen maar meer moeten scheren; het groeit weelderig dan ;)

Liefs, Lise

15. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Haha, wat een probleem he :( . Ik heb m'n vriend ook al gevraagd of hij het wil doen als ik het echt niet meer kan zien, maar eigenlijk vind ik dat best eng... Ontharingscreme werkt bij mij ook niet optimaal. Het gaat nu nog best redelijk op de tast, maar mijn huid is zo gevoelig dat ik niet zo vaak kan scheren als normaal. Loop ik dus nog het grootste deel van de tijd met stoppels.. Maar ja, dat is niet anders hoor... Over 3 maanden als ik weer een plat buikje heb (ahum...) dan doe ik het wel weer goed :D

16. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    dat klinkt leuk maar mijn haargroei wordt ook erg bevordert door mijn zwangerschap lijkt het wel!! ik moet iedere dag scheren hoor!!anders zie ik zo door de bomen het bos niet eens meer!!hihihi

1 geluk, mijn man vindt het niet zo'n punt(om te scheren dan)

17. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Elke dag scheren? Daar ben ik echt te lui voor! :oops: Mijn huid kan daar ook helemaal niet tegen. Lastig probleem :( En het groeit ook veel sneller nu, dat zullen de hormonen wel zijn. Bovendien verschijnt er ineens haar op plaatsen waar dat eerst niet zat :confused:

18. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik zat ff te lezen want dit was ook mijn vraag.

Het is idd lastig zeg met een dikke buik.
    Heb ik nu niet zo erg veel last van maar strax wel weer.

Ik probeer nu af en toe te scheren zonder te kijken wat ik scheer, maar dat vind ik echt eng dat ik me strax snij.

Maar ontharingscreme heb ik nog niet geprobeerd , lijkt mij ook niet echt glad, en een tondeuse vind ik ook eng.

Maar ja ik zie wel weer verder. (mijn vriend durft mij ook niet te scheren strax) ;) ) eerlijk gezegd zoui ik dat ook niet durven dat hij dat bij mij deed, hij snijd zichzelf soms heel erg dus aan mijn poes komt hij niet :) :( .

ps: Lijkt mij echt niet leuk met een enorme beharing bevallen maar ik hoop dat het mij zal lukken om wel wat haar weg te krijgen hoe dan ook.

pss: sorry misschien klinkt dit raar, ikheb ook nog last van haren tussen mijn billen volgens mij echt vies vind ik dat. Nog nooit gehad. :( daar maak ik me het meest zorgen over. :oops:

19. CVB

CVB Actief lid

Nov 11, 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Met die natte scheermesjes van Venus of zo kun je je volgens mij niet eens snijden. ik doe het ook blindelings en geen probleem.
    Waar ik wel mee zit is die uitslag die er dagen blijft zitten.Weet iemand daar wat op?

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Bedoel je rode bultjes????

Share This Page