wat te zien op echo van 6 weken en 2 dagen?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by emje, Jul 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. door eerdere miskramen en een lichamelijke beperking heb ik 26 juli al me eerste echo. ik zal dan als het goed is 6 weken en 2 dagen zwanger zijn. is er dan al wat te zien op de echo? misschien een kloppend hartje??

2. Aprill

Aprill Niet meer actief

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Het kan zijn dat je een kloppend hartje ziet, maar het kan ook nog net te vroeg zijn. Maar dan herhalen ze je echo wel met 1 of 2 weken.

4. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

Oct 16, 2008
    688
    0
    0
    Bij mij zagen ze met 6w0d een mooi vruchtje met een kloppend hartje hoor, dus het kan wel. :D

Het enige is dat natuurlijk wel dat je ook iets korter zwanger kan zijn door b.v een net iets langere cyclus en dan is de kans al weer wat kleiner. Volgens mij begint het hartje namelijk pas rond de 6 weken te kloppen.

Succes in ieder geval!

5. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

Mar 15, 2009
    3,148
    23
    38
    Bij mij zag je een zwangerschapsring maar nog geen kloppend hartje. Die zag je wel met ruim 7 weken!

6. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Bij een kennis van mij zag je nog helemaal niks, alleen een zw ring. Met een paar dagen later wel ineens een kloppend hartje.
    Kan dus ook zijn dat je nog niets ziet, maar dat het wel goed is...

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik was 6+4 en je zag een kloppend hartje etc. Maar het kan idd dat je nog wat minder ver bent...

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    ik had met 6w ook een mooi kloppend hartje maar dat kan ook nog niet het geval zijn ...Waarschijnlijk krijg je dan 2 weken later weer een echo en dus nog ff flinke onzekerheid ..

Maar hopelijk behoor je totdiegene die het al vroeg kunnen zien !!

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Bij mij zag je een vruchtzakje met iets erin bij 6 weken 1 dag. Gelukkig zagen we met 7 weken 4 dagen een hartje kloppen. Ik zou me erop instellen dat je alleen kan zien dat je zwanger bent maar nog niet hopen op een kloppend hartje.

Succes!

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,722
    1
    0
    Bij mij was er met 6 weken en 2 (dacht ik) dagen een vruchtzakje met inhoud te zien en een kloppend hartje. Hoop dat dat voor jou ook zo zal zijn. Mocht je nog geen hartje zien is dat ook niet dramatisch, kan een paar dagen later gewoon wel te zien zijn.

11. novmama

novmama Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,801
    0
    0
    gelderland
    Bij mij was er met 6 weken en 5 dagen ... een heeeel klein stippie te zien van 5 mm ... En nog geen kloppend hartje...

2 weken later weer een echo gehad en een uk van ruim 2 cm en een prachtig kloppend hartje ....

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

hier me 6 weken en 2 dagen nog geen kloppend hartje! 2 weken later met 8 weken en 2 dagen wel een kloppend hartje!

Ga er vanuit dat je alleen een ring zal zien! Ik heb mezelf helemaal gek zitten maken in die twee weken terwijl alles gewoon goed was!

Zoals je ook in de andere reacties leest zijn er meer die nog geen kloppend hartje hebben op die termijn!

Veel succes!

13. edwina 22

edwina 22 Lid

May 11, 2010
    10
    0
    0
    zorg.
    In Friesland
    Hallo. Ik heb inwendige echo gehad bij 6 weken en 1 dag.
    Het enige wat ik kon zie nwat een zwarte ring.
    Vandaag een echo gehad op de buik. vandaag 7 weken zwanger.
    Ook nog niks te zien dan een zwarte ring met een grijse waas erin. Maak zo zorgen omdat veel van jullie al wat hebben gezien.
    Kan ook later gebeuren toch?

Share This Page